beatehemsborg

tirsdag 3. november 2009


Kjøkkenhåndklær er blitt min nye lille dille... De små kjøkkenhåndklene er jo små kunstverk med sitt nydelige mønster og herlige farger. De er jo så dekorative at jeg nesten ikke har hjerte til å bruke dem...

I går hadde Lotte sin aller første dag i barnehagen! Lille Loppa (11 mnd i dag!) ble så liten blandt de andre godt etablerte på avdelingen... Men Lotte koste seg hun - det er nok meg det er verst for...




Notis til TANNFEEN: Nå begynner det endelig å skje saker her! Kasper har fått sin første løse tann!!!! juhu.... Sett av tid om ca et par uker, for han er ikke så veldig tøff når det gjelder rugging på tannen... Hva er verdien på en tann om dagen da???

Ønsker alle en fin dag.
Photobucket

11 kommentarer:

  1. Nydelige bilder med nydelige kjøkkenhåndklær. Jeg fikk med meg to fra Køben + to oppvaskbørster fra Rice :) De andre jeg var på tur med trodde jeg var blitt sprø..
    Lykke til med barnehagetilveningen, det er værst for mor ja... Verdien er kanskje 20 kr for en søt liten tann? Eller har det blitt mer siden mine mistet?
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  2. kjøkkenhåndklær kan brukes til så mangt:)) de er også fine å se på, de pynter opp:)

    koselige bilder her idag:)

    klem fra Lillan

    SvarSlett
  3. Masse lekkert hos deg nå! Kjøkkenhåndklær er fint til pynt, enig i at man ikke har hjerte til å bruke dem:)Tenk å få en trasig flekk som ikke vil bort igjen på dem da!!KRISE!

    Godt at Lotte trives i barnehagen, å det er helt klart værst for oss mamma`r. om 3 ukers tid er det vår tid!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Ja kjøkkenhåndkler er virkelig flotte!! >(hadde aldri trodd hjeg skulle si det:P) skjønner at det er litt vemodig for mor med første barnehagedag!! -Men dere kommer sikkert fort inn i det:)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  5. Hihi, helt enig med deg, kjøkkenhånkler tar seg jo best ut nystrøkne i en pen stabel;) Men det er nok en annen virkelighet her, de brukes, skrukkes og blir møkkete, hmmm...:)
    Så fint at lille prinsessa trives i barnehagen, ja det er jo oss voksne som tar det tyngst...
    Vi har ikke kommet i tannfellingsalder her ennå, så er ikke helt oppdatert på tannvalutaen;)
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  6. Så gøy at lille gull har det bra i barnehagen. Minte hos meg startet i august (",) Søte kjøkkenhåndkler. Minner meg på at det skal på lista over hva jeg ønsker meg til jul... ha en fin tirsdag. klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Så nydelige! Jeg har det der fra greengate jeg også, brukes som duk, der et jo så lekkert :)

    SvarSlett
  8. Hej Beate! Får jag fråga var du köpt den korgen som du förvarar kökshandukarna i? Skulle gott kunna ha tänkt mig en sådan på köksbänken! :-) Jag tror absolut att det är värst för oss vuxna när vi ska "klippa bandet" första gången! Wilma grät en gång när jag gick och det var helt förfärligt! Jag bara satt i bilen och storgrät själv efteråt. Men hon hade "glömt" mig på ett litet kick! Ha en fin dag! kram Alexandra

    SvarSlett
  9. Hmmmm, prisen på ei tann??? Da Marius mista sine to første, fikk han 20,- pr tann....Mulig vi er helt på viddene, men eieren av tanna var VELDIG fornøyd :-))

    Klemz Sissel..

    SvarSlett
  10. Her hos meg må kjøkkenhåndklærne være strøket. Blir så mye hyggeligere å bruke. Jeg er ikke redd for å bruke de opp eller om jeg får flekker. Da går de bare til pussekluter, og så får jeg en kjempegod grunn til å kjøpe meg noe fine nye!
    Ønsker deg en deilig ettermiddag!
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  11. Så nydelege bilete av masse vakre kjøkenhandkle.
    Flinke prinsessa som har byrja i barnehagen!
    Trur tannfeen sine satsat har auka litt sidan eg mista tenner;)
    Ha ein flott ettermiddag!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...