beatehemsborg

onsdag 18. november 2009

.:Litt romantikk og en liten utfordring


Synes disse hvite lyktene skaper en herlig stemning der de står og lyser i vinduskarmen på soverommet vårt! Litt romantikk i hverdagen er vel ikke å forakte...hi, hi...



Har fått en utfordring av fruen med bloggen Mitt lille hus på landet
Utfordringen er som følger:
1. Gå inn på mappa "Mine Bilder"
2. Velg den 4. eller 7. mappa
3. Finn frem det 4. eller 7. bilde
4. Sett inn bilde i et innlegg, og skriv litt om det
5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordrer og gi beskjed til dem.


I mappe nr 7, bilde nr 7 fant jeg lille Loppa vår! Bildet er tatt i mars 2009. At det ble et Loppe-bilde i dag passer i grunn bra... Hun har nemlig hatt sin første lange dag i barnehagen i dag! En ny epoke har startet for oss.... Jeg har begynt å jobbe igjen og vi har fått den første smaken på hverdagen! Det lover bra... Min første dag på jobb etter permisjonen har vært alle tiders, og jeg ble heldigvis møtt av en liten solstråle i barnehagen da jeg hentet henne etter endt arbeidsdag!

Sender utfordringen videre til:
- Anettes lille verden
- Floras Frue
- Huset med de rare i
- A tiny bit of heaven
- Klabb og Datt


Photobucket

6 kommentarer:

  1. Nydelige lykter, likte dem veldig godt… Kjempeherlig bilde av jenta din også. Lurte på om du selger de koselige skiltene som du lager og evt hvor mye skal du ha for dem? Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Litt romantikk bør man ha;) Flotte lykter!
    Tenker det blir litt av en forandring nå som prinsessen har startet i barnehagen, men godt at dere begge to fikk en fin start:)
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Så bra at det går godt med jobbstart og i barnehagen for den lille :0)
    Takk for utfordring, jeg tar den vet du!
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig snuppe :-) så bra at det gikk bra i bhg; alltid like spennende hvordan de syns det er :) Går hun i samme bhg som du jobber kanskje??

    Takk for utfordring- tar selvfølgelig den :-)

    Ha en flott dag :-)

    klem

    SvarSlett
  5. Såå hærlige lykter, likte de kjempegodt! Vet de har noen som ligner på Pentik, tror jeg må ta turen og se om de fremdeles har noen igjen...hehe :) Nydelig lita jente du har. Har selv begynt å jobbe for 2 mnd siden, begynner å komme inn i det nå og lillegutt stortrives i barnehagen :) Ha en fin torsdag .) Klem Linda

    SvarSlett
  6. Romantik bör man ha! :-) Så fint att både du och lilla sessan hade en fin första dag! Kram från mig

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...