beatehemsborg

mandag 7. desember 2009




En liten titt på kakebordet fra bursdagsfeiringen til Loppa i går. Pepperkaker, kanelsnurrer, kjeks, kransekakestenger og selvfølgelig muffins!

Glasuren på både muffins og pepperkaker er eggehvitte blandet med melis. Den renner ikke også får den en perfekt hvitfarge, ikke sånn gråaktigfarge en får hvis en blander melis og vann. Prikkene er jule-strøssel fra mini-mal. Det herlige fatet med muffinsene er kjøpt på Kid. (den hvite tallerken har jeg plassert oppå for å slippe å sette muffinsene rett på fatet...)



Hyasintene er aldeles nydelige nå. Det lukter sååå godt!

Photobucket

16 kommentarer:

  1. Herlig kakebord, perfekt for en 1-åring:)
    Muffins er et must i barnebursdag!!

    Ha en fin dag!

    Anette

    SvarSlett
  2. ååå koselig og det så godt ut :)))

    Melig og eggehvite??? hm deeet må jeg prøve!

    men hvor mye eggehvite og hvor mye melis??

    Hilde :)

    SvarSlett
  3. Her var det mye godt! Det fatet fra Kid er skikkelig fint, jeg blir stadig imponert over vareutvalget deres :)

    Håper dere hadde en herlig feiring av lille loppa!

    Ønsker deg en god uke :)

    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  4. Åhhh, så flott et bakerverk da Beate. Du er kjempeflink...

    Klemz fra Sissel.

    SvarSlett
  5. Kom plutselig over denne fine bloggen! Kjempe koslig, å de kakene så aldeles nydelige ut :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Åh...nå ble jeg sulten,tror jeg må sveive igang vaffelpressa!Så må jeg spørre!Hvor handler du alt det flotte fra Green Gate!Synes det er så masse flott i serien,og DU har fått meg hekta!
    Janne

    SvarSlett
  7. Det ser ut som et perfekt kakebord!!Håper at bursdagsbarnet koste seg masse - og du også selvfølgelig :) Kan jo bli en del stress på forhånd og godt når man er i mål!
    Ha en deilig mandag
    Kjersti

    SvarSlett
  8. Men mums vad Mycket smarrigt det bjöds på! :-) Hoppas kalaset blev lyckat värre !!:-)

    Ha en trevlig kväll, kraam Sofia

    SvarSlett
  9. Hilde: til glasuren har jeg brukt eggehvitte fra ett egg. stivpiskes sammen med melis til du kan snu bollen opp/ned uten at den renner... det blir masse glasur. Pyntet alle pepperkakene + glasur til 4 muffins...

    SvarSlett
  10. Hei igjen,og takk for tipset!Nå skal det bli green gate på mor!Juleshopping bare til meg!

    SvarSlett
  11. Tusen takk for det Beate, setter vi stooor pris på:)

    SvarSlett
  12. Nydelig bord!! Og det tipset med melisen skal jeg jammenimeg benytte!!!

    SvarSlett
  13. guuuuuu vad gott, beate!!!
    kan tänka mig att det är slut nu va, fniss!

    varmkram lotten

    SvarSlett
  14. Heisan...


    Her har det vært koselig bursdagsfeiring skjønner jeg! Et koselig bord du har laget istand:)
    Her tipper jeg alle hadde en fin stund...

    Klem fra meg

    SvarSlett
  15. Hejsan Beate! Då vet jag hur jag ska få min gasyr vitare! Tack för det! :-)Vilket härligt kakbord! Kan tänka mig att lillan var nöjd! Ha en fin dag! Kram alexandra

    SvarSlett
  16. Så godt det så ut Beate! Loppa var sikkert strålende fornøyd. Håper dere hadde en fin feirin! klem Vibeke :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...