beatehemsborg

onsdag 9. desember 2009

.:Puh...:.

"Snu deg da Loppa!!!!"

Det er sannelig ikke lett å ta oppstilte bilder av barn... Prøvde meg på noen bilder til julekort i dag, men jeg så vel mer rygg enn ansikter!

"Hallooooooooooo! Denne veien!"


"Se på mamma, Loppa"


"Kasper!!!!"


"Vææææ, dette gidder jeg ikke mer!"


"Nå stikker jeg"

"Prøv å sett henne på fange ditt da Kasper"



Kasper var superflink og prøvde å få med seg Loppa, men det var jammen ikke lett!

Av alle bildene jeg tok hadde de ansiktene vendt forover kun 1 gang!!!

Her er resultatet




Photobucket

12 kommentarer:

  1. Synes du skal være veldig fornøyd med resultatet!Nydelige unger!

    SvarSlett
  2. Helt herlig!! Har hatt noen sånne "sessions" her i huset oppigjennom og...mor sur hver eneste gang..:)

    SvarSlett
  3. Hi-hi-hi!:) Lillebror her i huset har ein periode no, der han skal smile så voldsomt! Ser no heilt gær`n ut i fjeset! Var no vakkert det bildet du lykkast med!

    God desemberkveld!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  4. Dette hørtes ut som en kjent problemstilling - heldigvis har vi kommet til digitalkameraets tidsalder så det er håp for å få ett bra bilde uten å bruke en formue på fremkalling.
    Venter spent på julekortene her i huset, håper de kommer i morgen for på orderen sto det levering senest 9.des....

    Det siste bildet ditt ble helt fantastisk ;o)

    SvarSlett
  5. Du er knallgod som fikk et resultat!! Jeg er kjempeimponert over kortet!!! Jeg har selv gitt helt opp. Bestilte en time hos en fotograf.... :-) ... som vi nå har blitt faste kunder hos! he he he

    SvarSlett
  6. De er helt nydelige!!!♥ Hihi, ja jeg kan tenke meg at det ikke er enkelt, jeg synes det er vanskelig nok med en. Men jeg synes resultatet ble kjempebra!! God natt! Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Hihihi ja det ER ikke lett. Jeg vet ikke hvor mye sjokolade kidsa fikk for å bli sittende.

    Bra man har digital kamera nå for tiden.

    Bilde ble fint!
    Emma

    SvarSlett
  8. så koselige bilder :)
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  9. Å herlig!! Du fikk jo et blinkskudd!!
    Så skjønne unger og så herlige bilder Beate :)
    Ønsker deg en fin dag
    Kjersti

    SvarSlett
  10. Åhhh jag vet hur det är.
    Men du ett räcker ju. Det blev jättefint!
    kram Lina

    SvarSlett
  11. Julekortet ble jo helt nydelig! :) Godt du lyktes etter alle dine forsøk.. :) Søte barn..

    SvarSlett
  12. He he kjenner til dette ja!! Vi får fotograf hjemme for å ta bilder på tirsdag(ja jeg er litt seint ute)er så spent på hvordan de blir..
    Resultatet ditt ble jo kjempe søtt!!
    Ønsker deg en ny kreativ uke!
    Klæm Linda

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...