beatehemsborg

lørdag 13. februar 2010

(Pearls for Girls kjøpt på Rafinique, tunika fra Kapahl)

Her har vi visst tatt morsdagen litt på forskudd... Se den skjønne tunikaen og det vakre kjedet jeg har fått av verdens beste mann og barn! ...jeg hjalp dem bare litt...



Må bare vise frem den skjønne kjolen jeg kjøpte til Loppa i dag. Kjolen er fra Name It og passet perfekt til min lille prinsesse... Apropos prinsesse...


(Lotte var på karneval i barnehagen i går... og hun slapp å gå med parykken, stakkars...)



Photobucket

19 kommentarer:

  1. :)Prinsessehåret såg ikkje ut til å falle heilt i smak, nei? For ein nydeleg kjole du har funne! Vakker! Og så ser det ut som om du også har vore heldig? Her har far reist på guttetur... Mumla om at han kanskje stakk innom plantasjen på veg heim i morgen? ;)

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Her var det en liten søt prinsesse "vil ikke":D
    Nydelig!
    Heldig du som har fått gave;)
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hei Beate.

    Likte tunikaen din, iallefall det jeg så. Hvor finne du de flotte smykkene dine? Ønsker meg..

    Vet alt om å ikke ville ha på seg. Jentene er veldig vrange sånn, og jeg er like fortvila hver gang. River meg i håret.

    Jeg har noe til deg på bloggen min.

    Ha en fin kveld og flott morsdag.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  4. Lekker tunika og flott kjede du har fått!! Og det er helt lov å lede de litt på vei (tror mange flere gjør det samme uten å innrømme det).

    Søt prinsesse "vil ikke" *smiler*

    klemmer

    SvarSlett
  5. Herlig innlegg, Beate! Ekstra søt med surt fjes i den skjønne parykken synes jeg...:) Ha en god lørdag!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flott presang! Lekkert! Nydelig tunika til prinsessa di, hun var herlig!!

    Ønsker deg og dine en flott helg!! Klem Johanna

    SvarSlett
  7. Hihi, så søte parykkbilder. Hun skjønte vel ikke helt vitsen med den store krøllete "lua"!

    SvarSlett
  8. Hei hei...

    Så nydelige gaver du har fått!

    Og så søt kjole den lille prinsessen har på seg:)

    Ønsker deg en fin dag i morgen, stor klem fra meg

    SvarSlett
  9. Så nydelig morsdagsgave du hadde fått! Heldige deg :)

    Og den kjolen til lille prinsessa var jo bare helt skjønn, spørs om ikke min prinsesse må få en slike en også... Hihi!

    Så ikke ut som hun var spesielt fornøyd med kostymet sitt, hehehe! Søt hun er :D

    Klem!

    SvarSlett
  10. Hærlig Beate.

    Ser du har vært en liten tur på barn og utstyr ;DD De har så mange fine jente-dille-skjønne smykker. Blir nok litt på jentene mine etterhvert tenker jeg ;D

    Ha en fortsatt deilig helg.

    KLem Siri

    SvarSlett
  11. Så fiiiine gaver! Og jeg holdt på å le meg i hjel da jeg så skjønneste Loppeliten med DEN parykken, utrolig skjønn og vittig!♥ Ha en superduper helg videre! Klem Heidi

    SvarSlett
  12. HE HE morsomt ansikt ;o))

    Og tunikaen din så kjempeflott ut, vil du vise fram hele evt si hvilket merke?

    Tror mennene våre synes det er helt greit å få litt hint,mye bedre enn det ei som ikke klarer å late som at gaven er ok ;o))

    Ha en flott dag i morgen!!

    SvarSlett
  13. Sååå heldig du er :) Kjempefine gaver!!

    Lillejenta var jo bare helskjønn i både name-it kjole og som prinsesse! Herlig :)

    Håper du får en fin morsdag og valentines i morgen!!

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  14. Så herlig bilde av Lotte :-)

    Og veldig fine morsdagsgaver..Heldig du.

    I dag har jeg bakt knekkebrød. Lavkarbo! Ganske gode..

    Ha en fin morsdag og valentine i morgen.

    SvarSlett
  15. Hahaha.. for en herlig liten prinsesse :) Ville hun ikke gå med parykken.. ? Det ville jeg aldri gjettet ... hihihi :-) Husk å ta vare på slikt, unger elsker jo å kle seg ut når de blir større :)

    Nydelig smykke. Jeg var så heldig å vinne et smyyye fra Pearls for girls i fjor.. det er sååå fint!

    Ser t du endelig fikk tak i mer pasteller til kjøkkenet.. heldigde du :) Ble du tatt i tollen ?

    Ha en fin søndag med alle festlighetene!
    Klem fra Ida

    SvarSlett
  16. Lucky you! Ser jo kjempeflott ut!
    Og for en herlig liten karnevalsjente!
    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  17. hihihi.... for et herlig-herlig uttrykk på lille loppa med parykk...må le... huff :0)
    MEN så genialt å "hjelpe" litt til med morsdagsgaven.. for den var jo bare ♥♥♥
    ha en fortsatt fin helg, beate!

    moaklem♥

    SvarSlett
  18. Heldige du! :D Jeg tror ikke det blir noen særlige overraskelser her i morgen, men i dag var vi på byggmakker og bestilte lyslister til kjøkkenet, så jeg er fornøyd! :) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  19. Hihihi, for et herlig bilde av den ikke-helt-fornøyde-prinsessen:o))
    Er så utrolig artig med slike situasjonsbilder ♥

    Håper du har hatt en flott søndag, og det virker jo slik med både smykker, tunika og boller laget med kjærleik ♥

    Klem Line

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...