beatehemsborg

søndag 21. februar 2010

.:Scrappe-kroken min:.

(Krus og boks fra Greengate, kubereol fra Jysk - som har fått den ene siden "tapetsert" med prikkete gavepapir)

Jøss, to innlegg på en dag... Ja, sånn kan det gå når inspirasjonen kommer kastende på en...


(scrappeblader "Creating Keepsakes" som jeg abonnerer på... pakket ut de fire siste eksemplarene i dag... *rødmer*, Le Plum-tusjene er på plass... de er ikke blitt luftet på over ett år)

Etter å ha funnet gamle scrappe-prosjekter ble jeg altså motivert og inspirert til å ta en ryddings i scrappe-kroken min. Begge barna har vært lånt bort og det var et supert utgangspunkt til å sette i gang. Etter rydding, kasting og sortering kunne jeg ta endelig ta frem scrappeutstyret!


(wow, hvor lenge varer det tro? lenge siden det har vært så ryddig her...)

... og her er resultatet. En liten 9x6 Loppe-LO! Nå har jeg bare lyst til å scrappe mer... og handle mer scrappe-stasj også... også hadde det vært kjekt med noen flere timer i døgnet!


God kveld til dere alle!

*LO = Layout*


Photobucket

21 kommentarer:

  1. Så koselig scrappekrok du har! Gleder meg til jeg får i stand min! :) Da er det så mye lettere å sette seg ned og gjøre litt, når man slipper å rydde vekk for hver gang.

    Kjempefin LO du har laget!
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette har jeg aldri prøvd meg på, men ser det blir så flotte ting du lager!
    Så trivelig med tapeten/gavepapiret!
    Ha ei fin uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Du er heldig du, som har egen scrappekrok. Når eg helde på med scrapbooking flyt det over på spisebordet..gjerne i fleire dager til kreativiteten har gått over. Derfor er ikkje det så ofte det skjer...Men ååå kor kjekt det er å holde på med!!!:) Fin LO og :)

    Ha en god kveld vidare du og! :)

    Klem frå Bjørg

    SvarSlett
  4. Så koselig da Beate, men hva i huleste er LO??? er ikke helt på nett her kanskje, men er det sånn scrappe-språk. Da skjønner du kanskje hvor fremmed det er for meg.
    Liker veldig godt de røde prikkene ;DD, og de rosa boksene. De er bare sååååååååå søte.

    SvarSlett
  5. Godkväll!En egen scrapkrok minsann :-) det var inte dåligt! Här blir allt på matsalsbordet, tyvärr! Men det är väldigt kul och din sida blev ju jättefin. Ha en skön kväll! kram alexandra

    SvarSlett
  6. Hei Beate:)

    Herlig scrappekrok. Så utrolig deilig med litt plass og ikke minst orden i saken:) Her blr ting plassert der det er plass, eller rettere sagt stappet ned der det er noen ledige smutthull ;-D

    Så fint det ble tilslutt.. du er flink altså! Jeg skulle ønske jeg hadde mer ro i rumpa til slike putlesaker. Eneste jeg putler med er sysakene, men til og med der velger jeg alltiden raskeste utveien :-)

    Ha en fin uke, vennen :)

    Stor klem fra Ida

    SvarSlett
  7. Koselige kroken, der kunne til og med jeg fått scrappa litt, og jeg kan det ikke en gang! :P

    SvarSlett
  8. Så utrolig koselig scrappekrok du har:) *misunnelig* Nydelig LO også! Gleder meg litt til prinsessa mi ikke er så fullt avhengig av meg, så jeg får scrappet i albummet hennes også:)

    SvarSlett
  9. Nydelig krok! Jeg har også veldig lyst å begynne å scrappe, men før jeg får lov å kjøpe så mye som et farget ark MÅ jeg få orden i bildene, fremkalle osv...og det tar tid... Jeg er bigtime på etterskudd...

    SvarSlett
  10. hei

    så fin blogg du har ... ♥

    så herlig kontor du har
    elsker stilen du har det
    og med lyse rosa boxer
    I'm loving it ♥

    ha en fin søndagskveld, klem

    SvarSlett
  11. Så flink du er til å scrappe, har prøvd meg litt med det selv og blir ikke helt slik for å si det slik;)
    Er noe med at jeg ikke har verdens beste tålmodighet og gjør ting litt enklere.
    Men da blir heller ikke resultatet like fint.

    Morsomt å følge deg, også lurer jeg på en ting;) Du skriver du jobber som pedagog. Hva slags utdanning har du og hva jobber du med?

    Jeg skal begynne på skolen til høsten og har veldig lyst til å ende opp som spes.ped og skal antakelig gå på høyskolen i Lillehammer. Fikk aldri helt bestemt meg for hva jeg ville før jeg fikk barn, så må ta opp igjen skolen nå;)Så er alltid et spørsmål om hva jeg vil, men håper jeg velger riktig nå og kommer til å trives med det.:)

    SvarSlett
  12. hei hannepålandet...
    ja, jeg er pedagog. jeg har tatt treårig førskolelærerutdanning i Vestfold, ferdig i 2000. Hjelpes...jeg har jammen i meg 10 års jubileum...

    før jeg startet på lærerskolen tok jeg fritidsped, så jeg har 10 vekttall der også.

    jeg jobber som pedagogisk leder på småbarnsavdeling 0-3 år.

    spes ped høres veldig spennende ut - og noe jeg kunne tenke meg å snuse mer på.. men jeg tror ikke jeg orker å ta noe mer nå som jeg har to små barn og jobber 100 %. hvis jeg kunne studert på heltid hadde det vært noe annet!

    jeg trives godt som ped.leder. å jobbe med barn er meningsfullt og utfordrende!

    lykke til i valget!

    klem beate

    SvarSlett
  13. Nøøøj det er da godt du fik lagt en besked hos mig så jeg fandt frem til din dejlige blog! Hold da op et dejlig scrappe hjørne du har, jeg elsker bare lyserød...
    Du er føjet til mine farvoritter og kommer på min blog liste ved lejlighed, det er helt sikkert.
    Knus Sofie

    Ps: Det var da vist godt du kom igang med at scrappe igen;0)

    SvarSlett
  14. Så flott scrappekrok du har Beate!! Visste vel egentlig ikke at du også var en scrapper!! Jeg har også hatt tørke, nå er jeg sikkelig igang igjen og har vel laget 7 Loer på to uker....det er bare så deilig!!

    Nå gleder jeg meg til å se mer hva du lager altså!!Hvor i verden bor du, kanskje vi møtes på treff???

    SvarSlett
  15. Aase: jeg er fra Bamble, Telemark
    treff er gøy! lenge siden jeg har vært på det gitt!

    klem

    SvarSlett
  16. Så fint! :) Både rom og LO. ;)

    Her hoper det seg også opp med bilder, Hedda skulle få et album, men mor får ikke ut fingeen. ;P

    Håper dere får en flott uke! :D

    Vibeke ♥

    SvarSlett
  17. Så flink du er til å scrappe. Jeg prøvde meg, men ga opp foreløpig for det ble lissom ikke helt slik jeg ønsket :) Du hadde jo fått det til veldig fint, men jeg synes det var så mye gloret, litt amerikaniserte greier når jeg prøvde å få tak i noe. Ha en flott uke. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  18. Hei hei!
    Så flink du er med scrapping.. Og heldig med egen krok til alt stæsjet... Kjenner meg sååå igjen i at det er hobbyshoppings som må til for å komme i gang igjen hver gang! Hihi* Moro med både scrap og shopping. Jeg var kjempeflink til å sette inn bilder fra Karo var nyfødt og frem til 10mnd. Har mål å bestille bilder fra 4mnd tilbake å få det inn i album pronto. PHU* Men det er så mye mer gøy når man er ajour. Jeg har en liten photoprinter som kan kobles direkte til kamera, så da jeg var på det flinkeste printet jeg et og to bilder av gangen og satt det inn i album med en gang. Eneste måten jeg klarer å holde meg ajour på..
    Spent på å se flere bilder av scrappingen din! KLEM

    SvarSlett
  19. Hei Beate, lenge siden jeg kikket inn hos deg, men nå har jeg lest ikapp litt. Herlige innlegg.

    Scrapping virker veldig moro, men det er bare å innse at den tiden har jeg bare ikke. Eller plassen til å oppbevare tingene. Men det er morsomt å se hva anre får til! :)

    klem
    emma

    SvarSlett
  20. Heisann!
    Her kommer omsider et livstegn fra meg!
    Så flink du er å scrappe! Skulle gjerne hatt albumene fulle av scrappekunst selv, men er ikke så god på slikt tålmodighetsarbeid... De fleste av våre bilder ligger oppbevart på pc..Sukk!
    Ønsker deg en strålende mandagskveld!
    Klem, Madeleine

    SvarSlett
  21. For en flott scrappekrok du har - der var det litt mer ryddig enn i min! Det har vært litt scrappetørke hos meg de siste månedene, men kanskje jeg kommer igang igjen. Som deg er det blitt få LO til den nyankomne...

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...