beatehemsborg

mandag 1. mars 2010


God mandags-morgen!
Her tar Loppa og jeg det litt med ro siden jeg har seinvakt i dag. Deilig med en forsiktig start på uka!
Pip - Pip Loppa er søt... Ja, visst er hun det i Designed by... mamma t-skjorte! Design og design fru Blom... Men med god hjelp fra H&M, en skriver og transferark ble det riktig så bra synes jeg! Fuglen i buret fant jeg etter å ha googlet litt... Det er egentlig en rød wallsticker som jeg har gjort om litt i Photoshop.
*ideen har jeg lånt fra skjønne FruFly... håper det er greit Frue.... *

Photobucket

20 kommentarer:

  1. Godmorgon Beate! skön start på veckan med senvakt. Här kom vi hem ganska sent igår kväll och tog därför lite sovmorgon idag. ha en fin dag och Loppas lilla t-shirt var jättefin! Kram Alexandra

    SvarSlett
  2. Så fin den ble:)!
    Set ut som tulla er fornøyd i allefall!
    Det er så fint at man bli inpirert av hverandre her inne:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Kjempefin! :) artig å piffe opp klærne!!!

    ha en fin kommende uke!

    klem :o)

    SvarSlett
  4. artig t-skjorte!!!!
    Ha en fin uke, og en god senvakt.

    SvarSlett
  5. Hei Beate.

    Søte Loppa med søt genser. Så artig påfunn, selvom du lånte idèen til frufly. En blir jo inspirert av andre, det har jeg blitt. Av deg bl.a.

    Hvor får jeg tak i transferark? Og hvilken skrifttype har du brukt? Fikk lyst til å prøve...

    Ha en fin dag.

    Klem fra Mona C♥

    Har senvakt jeg og. Slutter 22.30 ca. Huff...

    SvarSlett
  6. Det ble kjempefint!

    Inspirasjon er den størte gevinsten med bloggingen synes jeg. Det er så mange flinke her, og jeg blir inspirert hver dag.

    Selv strikker jeg puff, som jeg har plukket opp fra blogger.

    Ha en strålende mandag.
    Her skinner solen!

    SvarSlett
  7. Flott idé og klart du kan kalle det din design:-)
    Nydelig liten tulle også:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  8. Hei.
    Kjempesøt t-skjorte du har laget:)

    Ha en fortsatt fin mandag

    SvarSlett
  9. Hei:) Så fin den t-skjorta blei! Ordentlig søt. Kjempesmart ide.

    Ha en flott mandag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  10. Herlig tskjorte til ei nydelig lita loppe!
    Ha en superfin kveld!
    Janne

    SvarSlett
  11. Dobbelsøøøøt! <3

    SvarSlett
  12. En ekte multikunstner er du Beate- kan lage nydelige barn og nydelige t-skjorter :-)

    Ha en vakker mandag :-) klemmer

    SvarSlett
  13. hei mona c.
    transferarkene har jeg kjøpt på mini-mal http://www.mini-mal.no/
    det som er spesielt for de er at de er helt hvite og at de strykes på retta (altså ikke speilvendt...)
    fonten heter Type-Ra

    lykke til

    SvarSlett
  14. Det ble kjempetøft!!!
    Skikkelig artig tekst også, bra mamma design!!
    Så smart med hvite ark, ble litt mer effekt, og ikke minst at man slipper det speilvendt surret;-) Hihi! Håper du har en fin kveld.! Klem

    SvarSlett
  15. Så utrolig stilig! Festlig tekst:)

    SvarSlett
  16. Åååå! Søte Loppa! :)
    Dette var jo veldig smart!

    SvarSlett
  17. Men vilken liten söötnos!!:-) Tack för alltid gulliga kommentarer hos mig, det värmer ska du veta! Kraam Sofia

    SvarSlett
  18. Å for en skjønn liten venn du har, kjempeartig med personlig skrift på trøyen:) klem fra meg

    SvarSlett
  19. Så søøøt, både Loppa og genseren altså!:) Klart det er greit at du låner min idè, koselig å inspirere andre! Spesielt når resultatet blir så fint!:) Klem H

    SvarSlett
  20. Så fin idé! den ble kjempe søt! :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...