beatehemsborg

onsdag 3. mars 2010

(jepp, jeg sparer på ALLE reklame-bladene til H&C... koser meg masse med disse...)
Nok en nydelig dag... blå himmel og solskinn! En viktig påminnelse om at våren nærmer seg!
(det eneste aberet med slike påminnelser er vel vinduene som avslører måneder uten vask...men hvem bryr seg???)


Her er det nok en innedag for deler av familien. Både Loppa og Kasper er hjemme etter noen dager med feber.


I stua har jeg flyttet litt om i kosekroken. En koselig plass til avslapping, lesing, blogging...




... DS-spilling



... og kosing!



Ønsker dere en herlig dag!

Photobucket

20 kommentarer:

  1. Så koselig å se de to barna dine kose seg sammen:)
    Søskenkjærlighet kan være så herlig å se på:)

    Enig med deg at det er mye fint å se på i H&C reklame-bladene, en kan virkelig drømme seg bort;)

    God bedring til dere og ha en fortsatt herlig dag.

    SvarSlett
  2. Hei Beate
    Koselige bilder av både barn og hjem - ønsker dere en flott dag og god bedring. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Ja, trøsten med sykdom er jo at det blir masse kos:) Men det ender jo selvfølgelig med at vi alle blir smittet;)
    Så fint du har det i stua di, vinduene, de snakker vi ikke om...;)

    Ny solen,
    klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Så fine bilder! Ja, skal si sola avslører at det er stort behov for vindusvask!

    Ønsker deg en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  5. så koslige bilder av barna dine! Kroken så ut som en skikkelig godkrok! Her i Bergen er det HVITT! Det bare laver ned med snø - deprimerende men akk ja! Glad det ikke regner jeg! hehe

    Ha en strålende innedag med dine 2 søte små

    KlemE

    SvarSlett
  6. Nå er snart våren her, og Kong vinter må slippe taket for denne gang. Vinduene tar vi når det passer, nå skal vi nyyyyte solen...
    Flotte bilder Beate.
    Ha en strålende onsdag...
    Klemz fra Sissel.

    SvarSlett
  7. Så fint du gjør det! Nå ble jeg inspirert til å sette fatet mitt i vinduskarmen med masse lysestaker på igjen - det ble satt litt bort, men i dag må det frem :)

    God bedring til dine søte små! Ønsker deg en fin dag
    K

    SvarSlett
  8. Den kroken ved vinduet så veldig koselig ut! Her stråler solen også, jeg er også hjemme med vond hals og slapp i kroppen...
    god bedring til dere!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  9. Koselig i kroken din,Beate og herlige bilder av søskenkjærlighet!!
    Jeg samler på noa noa katalogene jeg...:)
    klem

    SvarSlett
  10. Fine bilder! :) Gleden er stor når sola skinner inn i huset, men det er som du sier litt mindre morsomt å se vinduene som ikke er vasket på lenge! Ønsker deg en fin dag!

    Siren :)

    SvarSlett
  11. Så herlige de to hjerteknuserne har det sammen:-)
    Skjønner hva du mener med avslørende vinduer...:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  12. Sikken fantastisk udsigt du har fra din krog!

    Og godt foto af dine børn :)

    SvarSlett
  13. Skjønne bilder! Blinkskot av borna! :) Såg ut som om du har flott utsikt?

    Ha ein fin kveld!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  14. En fin og lys krok du har her Beate :o)
    H & C har så mye fint....det er godt de ligger noen mil herfra!!
    Kjempeskjønn fuglekasse under her...jeg som er så glad i fugleduppeditter!!

    Ha en fin kveld....og håper ungene er på bedringens vei nå!!

    SvarSlett
  15. Så fint hos deg Beate. Så herlig bildet av ungene.

    Vi har det så deilig om dagen nå, endelig litt vår!!! Det fortjener vi nå:D
    Ha en fin kveld, straks farmen:D

    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  16. Så koselige bilder...

    Ja heldigvis så nærmer våren seg utrolig nok:))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  17. Herlige bilder. Du er så flink til å fange øyeblikk du!
    Koselig krok..og nydelig utsikt!!!!

    Klemmer til deg.
    Ha en nydelig torsdag!

    Hurra for våren...

    SvarSlett
  18. ... så herlige bilder!!! Syke unger her hjemme om dagen også;) Litt surt ettersom været er så fantastisk; strålende sol på knallblå himmel!! Men, men ... Masse god bedring til dine små, Beate:)

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  19. Hei.

    Ja, hvem bryr seg? Vinduene kan vaskes når kulda er borte.

    Men et tips: til jul MÅTTE jeg vaske vinduene, men det var jo, ikke uventet, kuldegrader. Jeg vasket de med vindusspylervæske og tørket over med en microfiberklut. Flotte og blanke...

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  20. Her hangler vi også. Kjedelig når det varer så lenge og er så fint vær ute. Det var så koselig å lese om marsipanegginnlegget. :) Jeg skjønner godt at man blir svak i et sånt øyeblikk, for de eggene er så sykt gode!

    Nå har jeg laget giveawayinnlegget ditt. :) Gøy at du ble med! ha en god dag. Kos dere!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...