beatehemsborg

søndag 4. april 2010

Hei mine venner!
Nok en herlig dag er snart over. Vi har kost oss med kaffe i sola
med gode venner og spist nydelig mat hos foreldrene mine!

Jeg har snoka litt i tingene til mamma i dag...

Jeg har blitt den stolte eier av en gammel storm-lykt, laget i Tyskland. Er den ikke fin??

Også dette herlige backgammon-spillet da! Det har jeg nemlig gått

og tenkt på en stund, og i dag fikk det være med meg hjem.

Heldige meg!!


Spillet er gammelt og slitt og har herlige detaljer. Se bare på spillebrikkene!!



På den andre siden er dam. Det er desverrre ikke i like god stand, men veldig sjarmerende spør du meg...

I dag er de to første rammene - med bilder (A4) - klare til bildeveggen. Skrev de ut litt mørkere enn de jeg viste frem her tidligere. Rammene var i utgangspunktet eike-farga og jeg har grunnet og malt tre strøk med en mørk, mørk gråfarge (sort?)


Se de nydelige barna våre da!





Photobucket

12 kommentarer:

  1. Hei.

    Det e bærre lækkert...

    Mona C♥

    SvarSlett
  2. Så fina bilder du har här!!! Och fiiina bokstäver!

    Ha en bra fortsättning på påsken!
    Kram L-L

    SvarSlett
  3. hej du fina, vilka bilder hela lotten ler, den bildväggen kommer bli ljuvlig beate!

    visst är det kul att rota lite hos mamma, jag är precis likadan, fniss!!!
    stormlyktan är suuuuuuuuuuper och spelet, ljuvliga inredningsdetaljer!!!
    må väl goa vän, varmkram lotten

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder av skjønne barn!!!

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har fått det gamle spillet - husker vi spilte det mye før...

    Nydelige barn i nydelige rammer!
    Klem Igi

    SvarSlett
  6. Den gamle spillet var kjempeflott!
    Og barna var helt skjønne, herlig når man får til slike blinkskudd!
    Ha en fin siste påskedag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  7. Herlig med gamle skatter..Og noen kjempe søte herlige barn iflotte rammer..klems..

    SvarSlett
  8. Så mysigt och så fint.:-) Kram Stina

    SvarSlett
  9. Så flotte bildene ble Beate:)
    Du er superflink!!
    Fortsatt fin dag!
    klem Nina

    SvarSlett
  10. Kjempe fine bilder av ungene :D
    Det som er så morsomt med å ta bilder av dem er att motivene endrer seg hele tiden :D

    Klem Siri

    SvarSlett
  11. Vilka fina tavlor du har gjort på barnen.
    Kram Lotta

    SvarSlett
  12. Nydelig alt sammen! Ser det kan være et kupp med foreldrebesøk, ja :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...