beatehemsborg

onsdag 7. april 2010

Syke barn som ikke har matlyst er en mors store fortvilelse...
I allefall min!
Jeg vet jo at det ikke er farlig at barn ikke spiser på noen dager,
men jeg synes det er helt forferdelig!
Det stresser meg litt egentlig...
Det ender med at jeg er på tilbudssiden hele tiden og lager det
ene etter det andre - uten at det blir spist...
Og når Loppa lar kjeksen ligge, DA er hun ikke i form gitt!

I dag begynner formen til Loppa å ta seg litt opp.
Hun har spist litt frokost til og med *jubel*.
Nå som matlysten begynner å komme på plass,
håper jeg å kunne friste henne med nystekte muffins
når hun våkner fra luren sin...

Photobucket

9 kommentarer:

  1. å nei du mannen min... dette er ikke lavkarbo-mat...

    SvarSlett
  2. Jeg blir ikke så stressest når de ikke spiser. Det vil ikke jeg heller når jeg er syk. Men hvis de heller ikke vil drikke - DA blir jeg stresset. Da serveres det cola med is og sugerør. :D

    SvarSlett
  3. Man blir litt fortvilet når de ikke vil ha mat. Men vil de ikke ha drikke heller.....det er verre. De muffinsene frister...

    Klem

    SvarSlett
  4. Huff, finnes ikke værre enn syke barn, og når de ikke spiser blir man ganske fortvilet... Skal ikke så mange dagene til uten mat før man ser på de at de er magre syns jeg, de blir så skjøre liksom:o))

    Godt og høre at loppa di er på bedringens vei da, og at hun tar en muffins eller to ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Mmmmm de så gode ut. Håper hun har spist litt nå da. Godt hun er bedre. Det er ikke noe moro når de små er syke.
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Beate :)

    Ikke noe kjekt med syke barn nei... :S

    God bedring til de & tusen takk for "God bedring" hilsen fra deg til meg... :)

    Klemmer fra Malin Virginia ♥

    SvarSlett
  7. Uansett viktigast med drikke..
    Men,eg veit korleis du har det!
    Sjuke barn er rett og slett ikkje noko særleg.
    Tippar at dei muffinsane går ned;)
    Dei er såååå fine bilda du viser her!
    God bedring til den lisje søte♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  8. Hejsa!!!!! sikke nogle fine kager de ser gode ud :o) ha en dejlig dag her skinner solen.Klem Betina

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...