beatehemsborg

fredag 28. mai 2010

.:ooooops...:.

...når katten er borte danser musene på bordet!
eller rettere sagt: når Kasper er borte sitter Loppa ved bordet - på hans nye stol!

Hæ, jeg? Tatt på fersken????
Jeg sitter jo bare her og spiser litt snacks jeg...


Etter at vi fikk på plass det nye kjøkkenbordet ble
den gamle stolen til Kasper alt for lav.
Sittestillingen ble i allefall ikke god når han skulle gjøre lekser.
(for leksene blir gjort ved kjøkkenbordet... det gjorde alltid jeg også! Husker at jeg syntes det var koselig å gjøre lekser der)



Stolen er kjøpt på Ikea, og er litt høyere enn vanlige stoler.
Setet er litt mindre og passer akkurat til en kjekk 7-åring.

Men nå er lekser byttet bort med snacks og kos, for det er helg!
JIPPI!


Photobucket

13 kommentarer:

  1. Når katten er borte osv...
    Flott stol..synes skjønne Loppa også må få en
    slik..ser i hvertfall ut som hun har det som plommen i egget:)
    Herlige røde eplekinn:)
    Ha en fin helg Beate!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Kjempe fin stol!! Sånn ønsker jeg meg også :)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. De stolene er kjempefine. Har desverre ingen steder å bruke de.
    Helg= kos. Sånn skal det være...
    Ha en fin kveld

    Klem Tove

    SvarSlett
  4. For en kjekk stol! Og for en søt liten Loppa! :)

    God helg til deg og dine!
    Fredagsklem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  5. Så fantastisk herlig det første bildet var:) Og en utrolig søt stol:)

    SvarSlett
  6. Herlege bilder!:)
    Og heldige deg som skal på Guns'n roses!! Eg og digga dei rått!:)
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. herlig unge. Så godt å kose seg. Jeg gjorde alltid lekser ved kj.bordet også. Så gjorde mine(nå store) barn også. Koselig. Onsker deg og den lille en super helg

    SvarSlett
  8. Søte Loppa! :) Stolen var kjempefin, òg smart! Har ikkje sett denne typen før.

    Ynskjer deg ei flott helg!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  9. Ser jo ut som om loppa er stor nok til å ha en slik stol selv? ;) Hun ser ut til å være rundt samme alder som vår minste datter og hun har ikke ro til å sitte i noen som helst stol om dagene.

    Koselig med lekser ved kjøkkenbordet ja! her får vi skolejente til høsten og jeg ser for meg fast lekseplass når mamma lager middagen?! ;)

    Kose dere masse i helga!!

    klem

    SvarSlett
  10. Så søt da, lekker stol. ha en fin helg :)

    SvarSlett
  11. Skjønn unge og skjønne bilder! Mine barn gjør også lekser der vi voksne er. Det er koselig for alle det! Skrivebordene på rommene får stort sett stå i fred. ;)
    Kos dere i helga. Krabbelureklem.

    SvarSlett
  12. Hæhæ, så veldig avslørt ut der altså! :P

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...