beatehemsborg

søndag 27. juni 2010

(En lysestake fra Søs Grene ble vips til en vase til pioner)

Jeg venter på sola!
Og mens jeg venter, gjør jeg noe av det mest kjedelige jeg vet...
Jeg vasker vinduer. Skrekk og gru, det må være utrolig lenge siden sist.
Men du verden så deilig det er når man er ferdig, og man faktisk kan se ut!

Jeg skal vel egentlig ikke klage...
Jeg har ikke mer enn 11 vinduer, og det går
igrunn ganske kjapt når jeg først kommer igang.
Merkelig at det er alltid er i bunnen av prioriteringslista...

Loppa har startet ferien sin med feber.
Stakkars liten. Hun har sovet på sofaen nesten hele helgen.
I dag er heldigvis formen litt bedre og vi håper på en liten tur ut etterpå.



Ønsker deg en fin dag!

Photobucket

14 kommentarer:

  1. Du minte meg på noe der gitt, men her har været vært så ille at vindusvask har ikke vært verd arbeidet;)
    God bedring til lille loppa, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Vakkert!

    Så flink du er da:)Måtte telle vinduer jeg nå... 11 her og;) Hihi

    God bedring til søte loppa di:)
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei.

    Vindusvask er ikke akkurat førstepri her heller. Men jeg ser at det trengs. Takk for påminnelse.

    God bedring til Loppa. Tråkig måte å starte ferien på, og det kommer alltid ubeleilig. Merkelig nok...

    Ha en fin søndag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Berre 11 vindauge? Eg har 13 vindauge berre i stova!! Hehe...så det orker eg ikkje begynne på idag hvertfall;)
    God bedring til Loppa!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Masse god bedring til søtisa!Jeg har heller ikke så mange vindu men akk så kjedelig det er å vaske dem...Må vel til pers en dag,så vi kanskje får se sola tydelig om den kommer på besøk...Etter snart 2 mnd med regn føler vi at vi fortjener sol og VARME!Ha en strålende dag videre!

    SvarSlett
  6. Vindusvask er kjedelig - men godt når det er gjort :)
    God bedring til lillemor - håper hun er bedre i morgen.
    Kjersti

    PS. Smykket er laget av en tykk silkesnor og to sølvkuler med litt store hull og et peacemerke i sølv.

    SvarSlett
  7. Så flink du er... her skulle også vært pusset vinduer..men det tar jeg en annen dag O=)

    Klemmer o=)

    SvarSlett
  8. Hei! For en nydlig blogg du har!:-)Jeg gleder meg til å følge deg videre!:-)))
    Mvh husloppa;-)

    SvarSlett
  9. Godt jobba! Jeg har en del vinduer i barnehøyde så jeg MÅ rett og slett vaske de nokså ofte.
    Håper lille Loppa er bedre. Nydelig bilde av henne i alle fall. Barn er utrolig søte når de sover. ;) Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  10. Vindusvask er et PES.. Glad jeg fikk hjelp sist, kommer sikkert til å spørre om det neste gang også;-) hehe.. Er jo sååå kjedelig, men så er det sååå deilig etterpå også..

    God bedring til Loppa!!! Klemmer

    SvarSlett
  11. Vindusvask? Æsj!!
    Nydelig liten tulle, håper hun er bedre.
    Ønsker deg en herlig sommer, nå tar jeg ferie.
    Klem Ingrid:-)

    SvarSlett
  12. Stakkars lille Loppa, håper hun er bedre!:) Ha en fin sommerdag! Klem Heidi

    SvarSlett
  13. Så deilig etterpå da,med rene vinduer :) kjedelig at lille jenta har blitt syk. Håper hun blir raskt bra igjen. Min minste var syk på lørdag med feber og oppkast, men på søndag var hun overrasjkende fort bra igjen. Ha en fin dag. Klemmer fra Elin

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...