beatehemsborg

søndag 12. september 2010

.:loppa presenterer vinnerne:.

Oj, oj, oj... sier jeg bare! så mange som ville være med på min lille give-away!
Jeg blir helt satt ut jeg! Tusen takk for koselige tilbakemeldinger på skiltet folkens!


Lotte har trukket to vinnere. En som vinner skiltet og en som vinner disse magnetene jeg nettopp har laget. Har sett disse laget i porselen med magnet, men jeg husker desverre ikke hvor. Jeg har tydligvis bare lagret ideén og har nå laget min egen variant.



Og her er vinnerne som Loppa trakk opp av bollen!




Mette har vunnet skiltet og Ruths Datter har vunnet magnetene!
Gratulerer!
Send meg adressen deres, så dukker premien snart opp i posten!
(bhemsborg@hotmail.com)



I helgen har Kasper spilt fotballcup. I dag har loppa og jeg vært med og heiet.
Jubelen var stor da storebror scoret mål!!!




(p.s ideen om å bruke tråsnelle som lysestake fant jeg på den herlige bloggen Vintage)

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Tudelidu! Hadde du på deg røde ankelgummistøvler var det deg jeg så i trimbingoløypa...hihi! Klem til deg og god søndag!

    SvarSlett
  2. hi,hi...jepp, det var meg! neste gang får du rope ut!!!
    ho,ho... tenk å bli kjent igjen på støvlene da...
    klem

    SvarSlett
  3. gratulere til vinnerne,
    ønsker deg en flott kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...