beatehemsborg

søndag 17. oktober 2010

morgenstund

Herlig morgenstund!

♥ fyr i peisen
♥ kaffe i koppen
♥ puter & tepper
♥ ds og tegnefilm på tv
♥ rester fra lørdagskosen
♥ kosebamsen "ninen" i armkroken
♥ favrittleker strødd rundt i hele stua
♥ sen frokost fordi magen er full av potetskruer


♥♥ Loppas nye dukkevogn - til å spise opp ♥♥


p.s. på bildene ser dere det gamle spisebordet vårt...
med amputerte bein slik at det passer som salongbord.
vips - og ingen vei tilbake!

I dag skal mor på fotballkamp - for første gang...
heia ODD!

Photobucket

14 kommentarer:

  1. Ja morgenstund er gull i munn! Ingen ting er som når barna er fornøyd og koser seg! Da er det fred i stua og mor og far kan absolutt bare ta livet med ro! Lykke til på kamp!

    SvarSlett
  2. Så koselig, en deilig søndags morgen hos dere, ser jeg. :) Har vært avslappende her også, sovet lenge og kosa meg med bloggen etter at jeg stod opp. Nå blir det søndagsfrokost med min kjære. :)

    Likte veldig godt bordet ditt, det har du gjort en god jobb med, ser jeg. Flott i stua.

    SvarSlett
  3. Nydeleg morgon♥
    Akkurat slik vi lakar det:)


    Likte bordet veldig godt:)

    God søndag vidare♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. Nydelig morgenstund:)
    Ha en fin dag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  5. mye kos! det gillas!! :)

    Din soffa var kjempefin!!

    SvarSlett
  6. Koselig med slike søndager!

    Liker godt den lampa di, den hadde passet fint over min sofa også, bordet ditt er flott amputert, hihi....

    Ha en finfin søndag videre, klem fra Linda

    SvarSlett
  7. Så herlige bilder, og det hørtes ut som en superkoslig morgen. Ha det kult på fotballkamp! :o)

    Ha en god søndag videre og en fin, ny uke!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  8. Kan en morgenstund bli bedre.... :)
    Deilig å kunne ta det helt med ro og bare kose seg sammen :)

    Ha en flott søndagskveld også ....

    Klem :)

    SvarSlett
  9. for første gang...... hmmmm? Og det tørr du si høyt ;-)

    Fint bordet ble.

    Heia ODD <3 <3 <3

    SvarSlett
  10. Så koselig! (: Håper du koset deg på kamp. Tusen takk for en strålende ide med ukekalender!! Rimelig og lur løsning syntes jeg.

    Ha en fin fin uke. Klem

    SvarSlett
  11. Den dukkevogna har lillesøss her i huset også! :) Så koselig dere har det! Godt med slike morgener! ha en flott ny uke!

    SvarSlett
  12. Det er jo ren hygge hjemme hos dig. Får helt lyst til at være med.
    Knus MARIANNE

    SvarSlett
  13. Å for en helig morgen stund,ja akkurat sånn skal alle helger starte.En deilig start på dagen.Nydelig blogg du har,jeg kommer på besøk igjen senere.

    SvarSlett
  14. Hei:)
    Nå kommer bloggen din til å bli nevnt i boligavisen til Hamar Arbeiderblad som kommer ut neste fredag, håper det går greit? Ei venninne av meg jobber der og hun ville lage en artikkel om brukte og gamle ting som kan få nytt liv istede for å kastes. Og jeg nevnte bl.a. bloggen din som inspirasjon;) Håper det ikke gjør noe, for el så kan jeg be de ta den bort.

    Håper du får en fin dag:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...