beatehemsborg

onsdag 24. november 2010

puh!



I dag startet jakten på årets julekort-motiv...


Kasper gjorde en kjempejobb og prøvde å få med Loppa,
men det var jammen ikke lett!
Det var en stund jeg lurte på om jeg måtte lime to
enkelt-bilder sammen, slik at begge ble sånn nogenlunde normale.
På de fleste bildene smiler Kasper tappert,
mens Loppa jobber iherdig med å få dyttet han bort....


Da vi kikket gjennom ca 100 bilder fant vi myyye rart
og det var ett, kanskje to vi kunne bruke...
Enten blir det ny photoshoot (med bestikkelser i lomma!!)
eller så blir det kanskje dette??


God jul
Hilsen Kasper og Lotte

Photobucket

20 kommentarer:

  1. Skjønner problemet. Bildene ble jo skjønne da, tross alt :-) Var selv hos fotograf idag og vesla gråt hele tiden..er spent på hva hun fikk ut av bildene...ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Å ja..superfine bilder. Hva med å lage sånn collage bortover med bilder som ikke er helt som du tenkte også. Kuli det da:) Skjønne barn:)Klemmer:)

    SvarSlett
  3. Helledussan..Så skjønne:)
    Og storebror jobber iherdig for et godt resultat..Det er ikke bare bare å stille opp til photoshoot sånn på kommando:)
    Synes det nederste bildet var kjempefint.
    Onsdagsklem fra meg♥

    SvarSlett
  4. Hihi - jeg kjenner meg SÅ godt igjen! Vi hadde samme runde i helga som var, eldstemann så tålmodig, og minstemann hadde slett ikke tenkt å bli fotografert. ...vi fant da ett vi kunne bruke etter å ha sett veldig godt gjennom bildene.

    Klem

    SvarSlett
  5. Det som du sei kanskje te...E SUPERT :)

    Rita

    SvarSlett
  6. Så søte bilder! Jeg hadde samme problemet da jeg tok julekortbilder av mine. Jeg har laget collage jeg, så ble det litt av hvert. Klarte ikke å bestemme meg for bare ett. :) Ha en god kveld!

    SvarSlett
  7. For noen søtinger:)
    Vanskelig å ta bilder av flere barn samtidig ja, det skal være sikkert og visst!
    Ha noen vitser eller morsomheter i bakhånd, slik at du får fokusen til de små, og forhåpentligvis et smil eller to :)

    SvarSlett
  8. Så utrolig fint det siste bildet ble! Nydelige barn har du. Du er super flink til å ta blider, Beate. Vil gjerne ha tips på kameratype og linse hvis du har:)

    SvarSlett
  9. Skjønne bilder! Jeg må snart ta fatt på samme jobben. Ikke alltid like enkelt. Her i huset er det bare en som er enkel å ta bilde av, og det er den gamle birmaen vår:)

    He en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Må smile litt for meg selv nå. synes jeg ser dere.
    Med tre små som skal smile og se i kameraet samtidig så droppet jeg hele photoshooten og lagde en collage med et bilde av dem hver...
    Du skal ha cred for forsøket i alle fall. Og det siste ble jo kjempefint!

    SvarSlett
  11. Så herlige små:)
    Det siste bildet ble kjempekoselig syns jeg ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder... alle var kjempefine syns jeg =))


    klemmer 0))

    SvarSlett
  13. Hi - hi. Dejlige unger. Det har sikkert været sjot at kigge billederne.

    Der er GIVE AWAY på min blog – håber du har lyst til at være med 

    By MARIANNE

    SvarSlett
  14. Eg syns bildene var knallfine eg! Fint med bilder som ikkje er "oppstilte" og:) Men det nederste var jo kjempeflott då. Skjønne unger du har!:)
    Klem:)

    SvarSlett
  15. Vakkert bilde! :) Ikkje enkelt det der... Har tatt ein del bilder for venner i det siste, og ein lillebror var så hyper, at eg knapt hadde bilde av heile han. Då sukka storebroren -kan vi knyte han fast? :))) Det gjekk bra til slutt, og minna om bilda vil vi nok le av når barna blir store. Kanskje er det akkurat desse urolege fotoshoota vi huskar med eit smil om munnen?

    God klem!
    Elin :)

    SvarSlett
  16. Flotte bilder!

    Her ble det tre bilder i sort/hvitt fra året som har vært. Lettest det. 2-åringen smiler, men står ikke stille. 10-åringen står rolig, men nekter å smile ekte.... Jeez....


    Vi har samme juleservise. I love! ♥

    SvarSlett
  17. Hei.

    Hehe... Jeg skjønner problemet. Godt at verden er digitalisert. Før visste man jo ikke hvordan bildene ble før etter fremkalling.

    Synes du skal velge det nederste. Viser godt en stolt storebror og ei utålmodig lillesøster. Artig.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  18. Så herlig - husker innlegget ditt fra i fjor med julekortbilder også!
    Ungene er så skjønne - jeg syns du kan bruke det nederste!

    Klem

    SvarSlett
  19. Jeg synes dette bildet er kjempefint :) de ser igrunn ut som seg selv, bildet er levende og nydelig!
    Klem og god helg!

    SvarSlett
  20. For noen skjønne unger du har!! Håper jeg en dag får et par slike :) Det blir garantert noen smukke julekort uansett.

    Ha en deilig førjulstid!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...