beatehemsborg

søndag 16. januar 2011

stemningsrapport


Livet er herlig på hyttetur!


Flott beliggenhet, bare noen meter fra alpin-anlegget!

(scooterfoto: pappi)
Kasper har med seg en kamerat,
og de to og pappi koser seg med gutteaktiviteter...


... mens loppa og jeg koser oss utenfor hytta!
Loppa lager masse deilig mat....


Deilig å hoppe inn i kosedress etter mange timer ute i snøen!
Fram med DS-er...


... eller bare sovne på sofaen!

Ønsker deg en fiiin søndag!
Vi har ennå noen dager med fjellkos i vente....

Photobucket



16 kommentarer:

  1. Så DEILIG det ser ut...trur nok Erik syns det her e stas :)
    Kos dåkk videre...vi tar det ganske rolig i dag ;)
    Klæm te heile gjengen
    Rita

    SvarSlett
  2. Ahhh, hyttetur på fjellet er LYKKE ♥
    Så deilig det ser ut...
    Kos dere masse!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så kjempekos ut ♥ ikke noe som er så deilig som helg med familien og hyttetur er jo bare himmelsk :) Kos dere videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. For en deilig liten sovende loppe! Søt lue hun har:) Og gutta er jo kjempetøffe. Ser ut som en nydelig hyttetur!

    SvarSlett
  5. Herlege bilder! Misunneleg! Ser så godt ut: å få slappe skikkeleg av, i slike flotte omgivelsar!

    Kos dokke vidare!
    klem E :)

    SvarSlett
  6. Så deilig med fjelltur!! Skjønne barn:) Digger stolen i innlegget under, ønsker meg et par slike i stua!! Er den god å sitte i?? Nyyyt søndagen til fulle!! Her går det i bollebaking:) Mange klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  7. Såg kjempekjekt ut:-),
    søt lita sovende loppe:-).
    Kose dere masse videre.
    Ha en fin søndag.
    Hilde

    SvarSlett
  8. Ser ut som dere koser dere masse:-)))Herlig!
    Hos oss regner snøen vekk i dette øyeblikk.....
    Gjør ikke så mye synes jeg - men den kommer nok igjen;-)

    SÅ fine lamper du har fått over sofaen!!!!
    Ser etter lamper over alt for tiden til det nye huset,og disse fine fra House Doctor skal opp på mi ønskeliste nå altså!!!

    Ha en fin dag videre! Klem

    SvarSlett
  9. Herlig med hyttetur!
    Kan tenke meg dere koser dere max!!
    Ser fjellufta tar på..:)
    Ha en fortsatt fin uke i fjellheimen!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  10. Så herligt med fjelltur! Nyt som bare det:)
    Elsker skiltene dine. Enormt stilig.

    SvarSlett
  11. Herlige bilder, det ser kjempekoslig ut. :o)

    Ha en fin fjelltur videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  12. For et bedårende barn sovende på sofaen....og så mye snø. Hos oss er vinteren gått over til 7 grader og regn. Triste greier...

    SvarSlett
  13. Härligt och mysigt inlägg.:-) Kram Stina

    SvarSlett
  14. Skal ikke klage på stemningen hos dere nei! Blir nostalgisk av bildene dine jeg, hytteturer med småbarn. Bare herlig!
    klem Anki

    SvarSlett
  15. Så koselig det var her inne da - hit kommer jeg gjerne igjen!!:-)

    Herlig å være på hyttetur og kose seg med både kakao og kosedress (og UGG's inne da, hehe:-).
    Jeg har lest Senor P og likte den veldig godt! Koste meg masse med Drømmehjerte også jeg da, og nå står Mofongo & Salvadorena på tur av samme forfatter!
    Ha en flott ny uke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...