beatehemsborg

søndag 3. april 2011

soverom...


Kan du tenke deg noe bedre enn dyner som har hengt ute til lufting og nyvasket sengetøy?
Ah, det er nesten så jeg gleder meg til å legge meg!

Fargeskalaen på soverommet er fremdeles beige og brunt.
Ønsker at det skal være lunt og godt der en stund til.


Kanskje kommer det lyse sommer-farger etterhvert?

Er det blitt vår på ditt soverom?

Linselus/halen/nysgjerrigper/verdens-midtpunkt/se-på-meg/
luring/skjønning i action...


(nei, da... det er ikke varm te oppi koppen! men det er kjeks der! og de har loppa oppdaget...)
Nyt søndagen folkens!

Photobucket

16 kommentarer:

  1. Nydelig soverom og en herlig liten loppe :o)
    Ønsker deg en fin søndagskveld.
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  2. Herlig bildeserie, Beate!! Beige er vidunderlig å omgi seg med, ja :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilder!! Og ei nydelig lita tulleguri! ;)

    - ha en deilig søndagskveld- Og nyt sengen når den tiden kommer! -

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Så fine bilder :)
    Kan eg spørre kor brettet er kjøpt?
    Håper det er nytt :D
    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  5. grete: mener jeg har kjøpt det på home and cottage. tror de har de ennå...

    SvarSlett
  6. Så koselig..ikke rart karen vil opp i senga! :-)

    SvarSlett
  7. Hei igjen!!
    jeg har bestemt meg...ønsker meg "All you need is love" skiltet""
    Adressen min har du kanskje fra jeg handelt hos deg?? Gleder meg,Beate!!
    klemmer♥

    SvarSlett
  8. Ja, det er så deilig å legge seg i rent og lufta sengetøys.....

    For ei skjønn loppe du har!!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  9. anette: den er grei. all you need is love kommer snart til deg! adressen har jeg
    klem

    SvarSlett
  10. Hei.

    Det er godt med litt vårfølelse på soverommet. Her hos oss sitter den langt inne. Skal pusse opp, men jeg vet bare ikke når. Sukk...

    Ha en fin ukestart.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  11. Fine billeder fra et hyggeligt soveværelse - elsker den beige farve.
    Og så er det fantastisk, når dyner og sengetøjet har haft en tur ude i det fri - skøn frisk duft, når man skal under dynen!
    God uge til dig - Klem Tina
    Ps. - skøn blog, som jeg har lagt mig til følger af!

    SvarSlett
  12. hei=)
    Herlig skatt dere har! FLotte farger på soverommet. Lunt og koselig=)

    SvarSlett
  13. Nydelig soverom. Skjønner godt man kan sove godt der ja:)
    Klem Julie

    SvarSlett
  14. Heisann:)
    For noen flotte bilder og et herlig interiør, skulle ønske jeg var loppa og kunne spise kjeks i slike omgivelser:))

    Ønsker deg en alle tiders flott uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  15. Så koselige bilder av lille linselusa;).. og kjempelekkert med de fargekombinasjonene på soverommet ditt. Ekstra fint med skrift på putene.
    .. og.. jeg gleder meg massevis til å kunne henge klesvasken ut. I sola, i varmen, i vinden. Det lukter såå godt:)

    Ønsker deg en fin uke.
    Klem fra Line

    SvarSlett
  16. herlig innlegg.. igjen : )

    er også glad i rolige farger på soverommet.. egentlig har jeg hatt hvitt linsengetøy i mange år : ) prøvde på noe sprekt men finner meg ikke helt til rette i det..

    liker de stripete putene dine.. og egentlig hører Loppa med i setningen her ; )

    ha en koselig kveld : )

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...