beatehemsborg

søndag 5. juni 2011

luftig på soverommet!


I dag har soveromsverandaen fått seg en omgang med skurebørsten!
Borte er både grått og gult støv...


Nå ble det kos å sitte her!
Snart blir det soveplass her ute igjen også.
Det er poppis å sove ute...


Ingenting er bedre enn å åpne en dobbel veranda-dør
og slippe inn sommeren!
Plutselig virker soverommet enda større!



Jeg er så glad i vårt store, luftige soverom!
Nå er nattbordslampene på plass også.
Litt lavt nattbord hos fruen...
Men det lot seg fikse med en bunke interiørblader...


Loppa ble trett av all jobbingen og la seg godt til rette i
tv-kroken på soverommet vårt!
*snork*

Nyt dagen folkens, nå venter solkroken...
og litt svensk krim...
Jeg har fått dilla på Camilla Läckberg!



Photobucket

8 kommentarer:

  1. For eit herleg soverom, og veranda! Eg har fiksa litt på vår soveromsveranda og idag. Den er umåla endå (heilt ny) og ikkje like kosleg som din!:)
    Ha ein flott dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så herlig med stort, lyst og luftig soverom! Vi skal pusse opp vårt i høst. Gleder meg! Kos deg i sola med Camilla Lackberg. Hun er favoritt her også.

    Klem.

    SvarSlett
  3. Så koselig du gjør det rundt dæ Beate :)Skulle ønske æ har hatt ei veranda utafor soverommet!!!
    Og Camilla Läckberg....ah....ser fram te næste bok for æ har lest aill hu har gitt ut.
    Du les dæm vel i riktig rekkefølge...??

    Klæm,Rita

    SvarSlett
  4. Kjempefint, Beate :) Herlig soverom i skjønne
    og harmoniske farger ღ og koselig terrasse...
    Her kom endelig sola i dag, jippi :) etter
    ukevis med dårlig vær og regn. Ønsker deg en
    flott søndag videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  5. ....heim-alein-i-haue-dag-i-dag....æ HAR veranda utafor soverommet mitt...men,mangle verandadøra....tihi... ;)

    Rita

    SvarSlett
  6. Så deilig med stort og luftig soverom ♥
    Og med balkong, det er jo luksus det;))
    Herlige bilder!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Herlig soverom, hvor er det nydelige dynetrekket fra?
    Legger meg til som følger av denne bloggen jeg

    SvarSlett
  8. cecilie: dynetrekket er fra princess

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...