beatehemsborg

torsdag 16. juni 2011

sommerkveld...


Oj, for en herlig kveld...
Perfekt for dynelufting!
Jeg tenkte jeg skulle sitte ute og kose meg litt
etter at barna var i seng. Kanskje knipse litt bilder også...

Hmm... smarte barn...
mamma med kamera rundt halsen
=
photoshoot med muligheter for snacks...


Plutselig var ikke barna i senga lenger!
Tripp, tripp... stupe oppi skålen med snacks.
Skjønningene!

ops... nå kommer visst regnet...
håper det regner fra seg i natt,
slik at vi kan nyte godvær på hytta i helgen!

klem

Photobucket

6 kommentarer:

  1. He he...det gjelder å ikke finne frem godteskåla for tidlig. ;)
    Men så er det jo ikke sommerferie på hytta hver dag da.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  2. Hei Beate
    Hehe, ja små fingrer er raske når søtsaker
    kommer på bordet :) så søtt... Masse flotte
    bilder nedover her hos deg, og koselig du
    har det på hytta. Kjekt at det ikke er så
    langt unna heller da :) og så dekorativt
    med oliventre - ønsker meg et slikt men vi
    får se til neste år en gang... Ønsker deg
    en flott kveld videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hehe! Sååå søt som står høyt på tå for å rekke opp til godteskåla på øverste bildet her! ;) Håper dere får en strålende helg på hytta! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  4. : ))) så herlig de er !!

    håper der får en fin helg på hytta.. med sol !

    klæm : )

    SvarSlett
  5. Hei.

    Hehe... Kjenner meg igjen. Jeg kan aldri gå fra en godteriskål på bordet om kvelden. På morgenen har det vært "mus" og spist opp alt sammen. Hysj, men det er litt sjarm og, ikke sant??

    Ha en fin fredag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Hehe, så herlig;)

    God helg, Beate!
    KLEM

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...