beatehemsborg

mandag 18. juli 2011


(kjøkkenkroken - som stort sett bare er i bruk på regnværsdager... sånn som i går...)

Hei, hei folkens!
En liten hilsen fra hyttefolket...

Vi har hatt en strålende dag!
Vi har vært på vannet, jeg har tatt årets første bad,
vi har grillet, Lotte har prøvd seg på tohjul-sykkel med støttehjul, jeg har solt meg...
Vi har rett og slett kost oss max!


Lottes ferie-uniform...bleie og gummistøvler!


p.s
ser at jeg straks har 600 følgere!!
Herlighet altså! Tusen takk til alle som besøker meg!!!

Klem
Photobucket

9 kommentarer:

  1. Ikke rart du har mange følgere, Beate! Bloggen din er til stor inspirasjon for meg. Du tar lekre, stilrene bilder, som alltid har det lille ekstra, syns jeg. :) Disse tre siste, som jeg ser nå var også fine. Så koselig badkrok på hytta. Det er jo akkurat sånn det skal være. Er ganske primitivt på hytta vår også i så måte. :) Falt for det koselige bildet av kjøkkenkroken, så fint med gardinsnora som henger ned, kurvmaterialet på karaffelen, de sarte fargene på interiør og rutene. Lekkert! Også lillepia da. :) Supersøt!

    SvarSlett
  2. Se på den lille dokka der i støvler og bleie da.♥ Finnes jo ikke noe skjønnere...

    SvarSlett
  3. Så hærlige bilder Beate :) Blir jo bare glad av å se den skjønne bleie jenta di :D
    Nyt dagene
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Så deilig med hytteferie da!!!
    Fineste hytta altså!
    Kos dere masse.

    Stor sommerklem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Sol... må vist hen til jer ;0)
    Her i Danmark er der regn regn og atter regn
    Følger ofte din hyggelig blog - go' ferie til jer

    SvarSlett
  6. Grtulerer med så mange følgere- skjønner det godt, jeg. Bloggen din er så fin, må alltid innom her, masse inspirasjon å hente:)
    Koselig på hyttetur da! Og for ei herlig lita tullemor i bleier og støvler- det er sommer det:
    Klem

    SvarSlett
  7. Heisan du.
    Så koselig blogg da gitt. Legger meg til som følger jeg også :)
    Hærlig bilde av lillesnuppa i bleie og støvler. Helt nydelig!!!
    :) Susanne

    SvarSlett
  8. Hei.
    Det skjønneste bilde av lille jenta i bleie og støvler!... Perfekt ferie uniform!
    Fin fiiin blogg du, alltid koselig å lese og kikke på fine bilder!
    Ha en fin dag.
    Susanne.

    SvarSlett
  9. hei.
    koselig hytte tur, med alt som hører sommer til, nydelig jente i bleie å støvler,
    kos dere masse vidre alle sammen,
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...