beatehemsborg

søndag 21. august 2011

det ligger nok i genene...

Loppa imponerte meg med sin design-kunnskap da vi var på revyfestival i går...
Hun gikk rett opp på scenen og la sin elsk på et reinsdyr...
Det er jo in med nordiske dyr i sofaen, eller i senga!
- til og med på oppvaskhåndklet!
Og ja, jeg er også en av de som er fascinert av ByNord-produktene...
Men jeg tror vi går for trykk på tekstiler, fremfor en slik sværing!

Lille stjerna vår!
Revy-genene... de er nok fra Besta!


Ønsker deg en fin søndag!

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Nydelig! ♥ Reinsdyr er fine de altså, men som deg foretrekker jeg dem på puter eller bilde.
    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så skjønn hun er! Du har jo knipset din egen vri på putetrekk! Skjønnheten og reinsdyret :)

    Ha en fin søndag!
    Her er det regn, regn, regn og vi har en deilig innedag.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Hahaha, hun har øyne for design ja;)
    Og hun er så utrolig artig lille Loppa, men ballerina klærne, hihi ♥

    Klem line

    SvarSlett
  4. ha ha - en skikkelig designspire. Og en utrolig søt en som sådan!

    KLem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...