beatehemsborg

torsdag 4. august 2011

hverdagen...

Snart er første uke med hverdag over...
Vi var veldig spente på om det i det hele tatt var
mulig å komme inn i vanlige rutiner igjen!
les: 
1. å få loppa i seng før 23.00
2. gi barna annen mat enn pølser
3. stå opp før ti
4. drikke mindre rødvin og øl
5. redusere antall hybelkaniner
6. komme til bunns i skittentøyskurven

Foreløbig status er 3 1/2 av 6!
For vi koser oss fremdeles med et glass vin eller en øl
selv om dagen ikke heter lørdag...
og jeg gidder ikke å bruke tid på å vaske hus i det varme været...
og vi er snart i mål med skittentøyshaugen!
Ikke dårlig etter fire dager med hverdag!!

Hva med deg?
Er du i hverdagsmodus?


 
Photobucket

12 kommentarer:

  1. Ikke helt i hverdagsmodus ennå, er jeg redd... Sitter fremdeles aaalt for lenge oppe om kveldene (les: natta), og da er det vanskelig å stå opp... ;-)

    Bildet av Loppa er ett av de nydeligste barnebildene jeg har sett!! Så vakre farger og lys; og så nydelig sovende snuppe... ! Så deilige de er, disse små - også (og kanskje særlig?) når de sover!

    Nyt ølen/vinglasset ditt med god samvittighet; det er greit å ta det litt gradvis, denne hverdagen... Nå skal jeg sette på ny maskin med skittentøy: Takk for påminningen!

    :-)

    SvarSlett
  2. Å, det var et koselig bilde.. Så nydelig hun er der hun sover på det rødrutede teppet.

    Jeg har korte dager på jobb, er på hytta hver dag, er absolutt i feriemodus enda. ;) Er jo sommer og varmt.

    SvarSlett
  3. Utrolig flott bilde!
    Her har vi fortsatt ferie i nesten to uker til =}

    SvarSlett
  4. 15.februar 2010 har jeg laget innlegg av skapet, da var det ferdig.

    SvarSlett
  5. Ang det å komme seg i seng: Aldri i hverdagsmodus..... Men Heddafrøken er lett å legge, så det har gått til nesten vanlig tid i hele sommer.

    Men ellers har jeg hatt redusert arbeidstid i to uker, så hverdagen begynner først til mandag. Det gruer jeg meg litt til. ;P

    SvarSlett
  6. Heyz.

    Ikke dårlig. Da er du over halvveis iallefall.

    Her er det fortsatt feriemodus, men sto opp tidlig i dag for å rekke kjøkkenet og støvsuging før jeg tok jentene med til Gamlebyen. Borte i snaue 4 timer og kom hjem til 4 ferdige vasker som hang til tørk. Det er mannen sin det... Hihi... Ja ja, det er jo hans jobb i huset...

    Håper du får tilbake feriemodusen i helgen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Ikke hverdagsmodus ennå, kun mannen som er tilbake i hverdagen, vi andre har fortsatt fri. Men snart....
    Nydelig bilde!

    SvarSlett
  8. ..fire feriedager igjen på meg...og i dag har jeg kommet til bunns på skittentøyet!! Vasket hus!!!(Første gang på leeeenge) Vasket vinterstøvler som har stått gjørmete og fæle på vaskerommet siden i vinter(er det mulig???)
    Klemmer♥

    SvarSlett
  9. Fantastisk feriemodus liste - som om jeg skulle sagt det selv ;D

    Her begynner hverdagen neste uke.....grøss og gru

    SvarSlett
  10. Her er hverdagen kommet nesten for fullt.. Skolegutten har jo fortsatt ferie da;-) vanskelig å "snu døgnet" igjen, vanskelig å komme seg opp om morra'n... Men gleder meg til høsten kommer for fullt, hver årstid har sin sjarm ;-)

    GRATULERER så mye med finaleplass hos nib!!! Jeg heier på deg! (og har stemt;-)) dere har en fantastisk sjarmerende hytte med mange praktiske løsninger!

    Ha en fiiiin fredag og en deilig helg!
    Klem Karina

    SvarSlett
  11. : )) deilig at noen tør si det !! : )) ja.. jeg ser bunnen på begge kurvene : )) resten er jeg fritatt for : ))

    masse flotte innlegg under her som jeg skumleste i går !! leser mer når jeg har tid.. mye å ta igjen : ))

    fin dag til deg : )

    SvarSlett
  12. Ja vi er i hverdagsmodus! For et nyyydelig bilde<3

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...