beatehemsborg

søndag 25. september 2011

god stemning i lysthuset!



God kveld!
For en fantastisk fin dag vi har hatt.
Sol og deilig temperatur!

Loppa og jeg har vært på besøk hos mormor og bestefar,
og vi har kost oss i lysthuset.




Åh, jeg kunne flyttet rett inn her!
Herlige detaljer i blått, rødt og sink...
Hmm, nesten som om det kunne vært hos meg igrunn!
Eplet faller vel ikke langt fra stammen...

 


Tøflene til loppa står klare til bruk.




Nam, nam... Mormors vafler med sukker...

 

Eller bare sukker...

Kvelden ble avsluttet med tente stearinlys,
herlighet for en skjønn stemning!




LOVELY!

Photobucket

14 kommentarer:

  1. So fint lysthus♥
    Er so heldige å ha lysthus me og, og eg berre ELSKAR det :)

    Ha ei flott ny veke!

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Utruleg koseleg!

    Søte lisje vennen..♥

    God ny veke!

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig, og ikke minst vakkert!
    En drøm!

    Ha en fin søndag =)

    SvarSlett
  4. For en herlig plass!
    Ikke minst om kvelden... aiaiai
    God ukestart!

    SvarSlett
  5. Fantastisk koselig! Og det kunne jo virkelig vært hjemme hos deg dette her. Vittig at dere har så lik smak. :) Ser ut som dere har kosa dere i dag.
    Ha en fin ny uke.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Å, det så koselig ut. Må være koselig med et lysthus:O)

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott!! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra hjem til mamma og pappa - i sommer var jeg nemlig med å sette opp lysthus og skulle gjerne kosa meg i høstdagen der :)

    Fin ny uke til deg!

    Klem fra hildegunn

    SvarSlett
  8. Rett å slett helt nydelig :)

    SvarSlett
  9. Det lysthuset til foreldrene dine er virkelig en sann drøm! Så flott moren din har innredet, ser tydelig hvem du slektes på i så måte. ;) Herlige bilder du har tatt derfra. :)

    SvarSlett
  10. LEKKERT ♥
    Og skjønne lille linselusen;)

    Klem line

    SvarSlett
  11. Så koselig. Lysthus er en drøm her også. En liten krok av verden som er rolig og fredfull når det stormer andre steder. :)
    Nydelige bilder :)

    SvarSlett
  12. Der var det nydelig ja:) ha en fin høstuke. Klemmer.

    SvarSlett
  13. Åh, helt nydelig lysthus hjemme hos mammaen din, Beate! Og tenk så fint å kunne komme til et så fint mormor-sted og spise vafler! Det er drømmen for ei lita jente vettu:)

    Koselig å lese om!

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...