beatehemsborg

søndag 25. september 2011

kaspers rom


I dag viser jeg noen bilder fra gutterommet til Kasper.
I går hadde vi en skikkelig ryddings i sakene hans,
og du verden så mye rart en 8 åring sparer på...

Timene gikk og det ble ordnings i leker, pokemonkort, filmer
og andre viktige saker.

Premien for å shine opp rommet ble en ny liten benk til tv,
og en saccosekk (tenk at de lever ennå! jeg hadde en i sjokkrosa da jeg var liten!)

Endelig var det tid for å slenge seg i saccosekken!
Søstra får også lov å sitte der...









Photobucket

19 kommentarer:

  1. Å som jeg kjenner igjen min 8 åring og lillesøster i det her,hihi=)
    Flott rom han har altså,og så tv!!Kule greier!
    God søndag til dere

    SvarSlett
  2. Hehe. Høres ut som en typisk kveld her:) hvor er dressen til lillesøster kjøpt? Den var veldig fin. I dag skal vi rydde rom, litt værre når de er fem og argumenterer for at alt må beholdes! Ha en fin søndag. Klem.

    SvarSlett
  3. Her er det motsatt, ikke bare bare å ha en lillebror!
    Veldig koselig rom altså, jeg må straks tra frem malerkosten her også, storeøster er 9 år og straks litt lei helrosa vegger!

    Ha en trivelig søndag!

    SvarSlett
  4. glemte å nevne det kule sengetøyet, snakk om interiørmatch for odd grenland! *S*

    SvarSlett
  5. lise: joggedressen til loppa er kjøpt på cubus

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Sort, hvitt og grått er jammen kult :)

    God sondag.
    klem Nina

    SvarSlett
  7. Herlig rom :)
    Skulle ønske jeg også kunne lage til
    gutterom hi, hi.
    Men satser på at en eller flere av jentene vil ha det litt røffere med alderen...
    Liker alt utenom sengetøyet ;) Odd Grenland... Det ska ver kvitt og blått på disse kanter vet du ;)

    Herlige søsken forresten!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Hihi, for et artig innlegg;)
    Jeg kjenner igjen den der tålmodig storebror og ertete lillesøster, hadde masse av ddet når barna var små;))

    For et tøft rom Casper har, masse flotte guttedetaljer, og ja, saccosekken er genial, vi hadde faktisk to hvite vi, hadde jo passet perfekt inn her;))

    Ha en finfin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Hihi, ganske typisk i de fleste hjem, her er det 8 åringen som kan være litt ertekrok på storesøstrene-ikke bare det heller :)

    Kjempefint gutterom!
    Så gjennomført med sort og grått.
    -Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  10. Hehe, herlige ungnene! Går i det samme her i huset.

    Hvor gjorde du av alle saken til Kasper? Jeg sliter virkelig med praktiske oppbevaringssteder til alle Augusts tusen saker og ting. Det rommet er virkelig et evighetsprosjekt. *sukk*

    SvarSlett
  11. beate: det har jeg kastet... hi,hi... nei da, vi har en stor hvit hylle a la ikeas expedit.
    den rommer det meste. vi har også fire stk cd/dvd hyller til filmer. det går mye i oppbevaring i kasser og bokser ja...

    SvarSlett
  12. Stilig Kasperrom!!
    Svart og hvitt er flott.
    Litt plaging fra lillesøster må til...og som de sier:
    Etter latter og bråk, kommer jammer og gråt:)
    Fortsatt fin søndag!
    Klem.

    SvarSlett
  13. Stilig rom :)

    Falt veldig for den beholderen over sengen hans, kan jeg spørre hvor den er kjøpt?

    SvarSlett
  14. Fint gutterom:-) Kjekt å se andre gutterom og kanskje snappe opp noen ideer. Går i gutterom her også med 3 av de i huset (i tillegg til en jente da)

    SvarSlett
  15. Så flott guttrom :) Men klarer dere å ha det så rydde som det der hele tiden ??? For min 9 åring har det så rotete at det nesten er umulig å komme inn. Og når vi rydder er det jammen like rotete dagen etterpå ;P

    Ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  16. nei, det er nok ikke så enklet hverken for liten eller for stor.. han vil sikkert være i fred og hun vil ha selskap : ) jeg var storesøster og holdt på å kveles av mine to småsøsken : )

    flott rom Kasper har !

    ha en hyggelig søndagskveld : )

    SvarSlett
  17. marianne: den er fra kremmerhuset.
    gry-hege: neei, det blir fort rotete, men det hjelper at ting har en plass. lettere å få ryddet da i allefall!

    SvarSlett
  18. Å, dette er så stilig, Beate!! Knall-fint gutterom med alle de rette detaljene!


    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...