beatehemsborg

torsdag 1. desember 2011

bord for to...


 
Julestemningen kommer smygende...
I går ønsket barna seg grøt til kveldsmat,
og jeg hadde det litt morro med å dekke et
skikkelig Lady og Landstrykeren-bord til de.

Jeg digger sink og rødt, så det ble utgangspunktet mitt!
Jeg synes den stripete løperen passer så fint på det lille kjøkkenbordet vårt.
Den og serviettene har jeg kjøpt på Hegges Blomster i Langesund.



 
Koselig stemning på kjøkkenet!

De stilige lysestakene er fra miljøgården og er også kjøpt
hos Hegges Blomster. Den prikkete greengate sukkerskålen blir liksom
skikkelig julete når den blir  satt sammen med det andre her...
Det samme med bestikket fra home and cottage.
I sommer var det fresht sommerbestikk, og nå er det plutselig blitt julete det og!
Synes det er kjekt med slike ting som kan brukes hele året...




Loppa  har kastet seg over desserten...
som nok ser bedre ut enn den smaker.. (det er polkagris-stang)
Jeg digger disse skålene fra Broste sammen med
dekketallerken fra Krifon (de er kjøpt hos Hegges)
Liker det røffe mot det søte!!




Hyllen over bordet er kjøpt i nettbutikken Hos Farmor, den er
blitt en skikkelig favoritt på kjøkkenet mitt!!

Her tjuvstarter vi på helgen... pizza til kveldskosen i dag!


Ønsker dere en fin 1. desember!!

p.s
til helgen (3. desember) er det julemarked i Langesund!
skikkelig gammeldags marked med boder på torget, juleverksted, matservering
og kveldsåpne butikker...

Photobucket

15 kommentarer:

  1. Så koselig! Flink du er til å lage stemning.

    SvarSlett
  2. Å her var det julekos , herlige bilder av søte smånisser.

    Marit.

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig herlige bilder! Så flott dekket bord. Nydelig med sink og rødt sammen, og så fin den hyllen over er. Flotte lysestaker også. I det hele tatt ei veldig god stemning. Ser at de to små gleder seg over dette. :)

    SvarSlett
  4. åhhh...så koselig det var :) ELSKER sink- og det var nydelig til rødt ♥

    klem Tove

    SvarSlett
  5. Her skulle jeg ha vøri :)))
    Kjempekoselig !!!

    Zink blir jeg bare mer og mer glad i...
    Synes den demper litt på rødfargen på en fin måte.

    Du er kjempeflink med detaljer !!

    Adventsklemmer fra meg, Heidi

    SvarSlett
  6. herlig blogginnleggg:) skikkelig julete og søtt:) julehilsen Lillan

    SvarSlett
  7. Så koselig - og så skjønne de er!<3 Ser ut som dere har herlige førjulsdager! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  8. Åh, når jeg ser bilder som dette så elsker jeg rødt...dette var nydelig sammensatt altså! Men hjemme hos meg klarer jeg det ikke!

    Ha en fin kveld..
    klem

    SvarSlett
  9. Åååå, så koselig ♥
    Hehe, skikkelig Lady & Landstrykeren ja;)
    Nydelig med rødt og sink;)

    Klem line

    SvarSlett
  10. Åh, så koselig!! :) Julestemning deluxe!

    Nyt helgen også, godklem

    SvarSlett
  11. Soo sweet!♥
    Greets,
    Tini

    SvarSlett
  12. Så utrolig koselige bilder.Kan tenke meg de hadde det helt herlig der de satt å koste seg med grøt.Noen bilder bare treffer en midt i hjerte.
    Ønsker deg en kjempe fin helg

    SvarSlett
  13. Her var det kose stemning, nesten som eg kjenner at tærne krøller seg jo :) Deilige fargar du har satt i saman her, grått og rødt var skikkelig fint i lag. Og så fine skjønnasane dine då. No lyt denne mora komma seg i seng, eg må på overtidsjobbing i morgon - men det blir jo kjekt når lønna kjem prøver eg å minna meg sjølv om ;) I morgon kveld skal eg i 35 årsdag, så det blir jo ein kjekke laurdag uansett!

    Klem Eli

    SvarSlett
  14. Nommen. Se som de koser seg da!! :) Herlige bilder her inne hos deg. :)

    SvarSlett
  15. Søtt :) Kjempehyggelig at du liker hyllen så godt - men den er fin da ;) Grattis med lille store jenta i dag! Klem Marte

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...