beatehemsborg

lørdag 3. mars 2012

bjørn og bambi


En liten stemningsrapport fra stuen en lørdag ettermiddag...

Du husker kanskje innlegget jeg skrev om bambidyna som vi bruker som stuedyne?
En tynn-tynn sommerdyne og dynetrekk blir nemlig perfekt som teppe/dyne i sofaen.
Og ja... vi slåss om den her i huset!


Derfor var gleden stor da pappi kom hjem fra jobbreise i
Trondheim med nytt dynetrekk fra bynord...
... med bjørn på!
Så nå har vi i to dyner å slåss om!


Kasper fikk ha bjørnedyna for seg selv i tre minutter før loppa kom snikende...

(bjørn sengetøy fra bynord, kjøpt hos cornelias hus i trondheim)

Selv kommer jeg nok ikke til å ligge mye på sofaen i kveld...
Jeg har nemlig fått mitt nye kamera i dag, og spretter rundt og knipser.
Moooorrro!


Jeg ønsker dere alle en fin-fin helg!!


Photobucket

8 kommentarer:

  1. Skjønner at dere har en liten kamp gående om det fine bambiteppet. :) Så koselig ungene har det. Søtt!

    SvarSlett
  2. Grattis med nytt kamera. Blir spennende å se flotte bilder, selvom dine bilder alltid har vært flotte.

    Så snill pappi...

    Kos dere.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Koselig med stue-dyner. Det hadde gjort seg i mitt gamle, trekkfulle hus. Jeg er stor fan av By Nord, - og kvaliteten på sengetøyet er helt underbart !! Grattis med nytt kamera også. Hva har du kjøpt ?
    Klem A.

    SvarSlett
  4. Flinke Pappi, som kjøper fiiineste gaven ♥ Herlig og bruke de som stuedyner:)

    HA en fin fin knipse-lørdag:)

    SvarSlett
  5. Så lurt med dyne i stedet for tepper, speiselt når du har et så fint trekk:)

    Gratulerer med nytt kamera.

    Klem Ninni

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder av ungene,ser ut som vesla storkoste seg veldig ;)

    Gratulerer med ny baby (kamera)!
    Hva slag?

    SvarSlett
  7. Linn og anette: canon eos 600D

    SvarSlett
  8. Ser ut som de digger dem. :) Deilig med dyne i stua. :)
    Kos deg med nye kameraet. Er du fornøyd?
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...