beatehemsborg

lørdag 7. juli 2012

Friminutt


 "Hva er det som gir deg et etterlengtet friminutt i sommer?" spør nib.

Siden vi tilbringer denne sommerferien i Spania kan jeg vel si at jeg
egentlig har tre lange uker med friminutt... Fantastisk! Men ferie i
Spania med to barn og en golfende mann er jo ikke bare coolings,
så jeg setter pris på rolige morgener eller kvelder hvor alt rundt
meg er stille og jeg kan nyte god drikke og
en bok helt for meg selv.

Friminutt i trappen tar jeg hver morgen!


 
Den nye stråhatten (kjøpt på C&A på Habaneras i Torrevieja) min fanget
loppas interesse... Spørs om jeg får ha den i fred...





18 kommentarer:

  1. Tre veker i Spania... Oooo! Eg har fått svømmehud trur eg, treagisk. Men, det er tross alt to veker att til eg har ferie, så sola har god tid til å finna fam :)

    Nyt Spania :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. herlig :) nyt ferien!

    henriette

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Herlig friminutt du beskriver i skjønne Spania:)

    Ønsker deg en fortsatt flott sommer, med mange flotte friminutt:)
    Sommerklem fra Marianne

    SvarSlett
  4. Lekkert bilde! Elsker flisene i trappa!
    Nyt friminuttene!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så deilig dere har det. Med sol, varme og bad. nyt friminuttene og ferien.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. Nydelig bidrag Beate :)

    Kos dere masse på ferie!
    Nyt Søndagen!
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  7. så flott og fredfult : ))

    jeg DIGGER tapeten i trappen! helt fantastisk :D

    Nyt ferien! <3 Klem.

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg !
    Nydelig bidrag, fargene er lekre !
    Lykke til i utfordring.
    Du tar så flotte bilder jeg blir rent misunnelig på alle som er så flinke med kamera :-)
    Nyt spania og resten av søndagen!
    klem

    SvarSlett
  9. Dette hørtes ut som en deilig ferie, Beate!
    Vakkert bidrag til NIBs utfordring.

    Nyt fine ferie- og julidager!

    Sommerklem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  10. For en vakker trapp! Der kunne jeg mer enn gjerne tatt meg et friminutt :) Og søte Loppa! Ha en fortsatt super søndagskveld! Klemmer

    SvarSlett
  11. Så nydelig et bilde! Kos dere på tur! :)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder!!! 3 uker i spania hørtes ikke feil ut!!:)

    SvarSlett
  13. Awww♥ Dette er min favoritt! Nydelig!

    SvarSlett
  14. Nydelig bilde!

    Dette er FRIMINUTT. Sol, ferie og fri! :)

    Du får min stemme.

    Og jeg legger meg til som følger av din fine blogg!

    GOD SOMMER!

    Klem
    Vigdis

    SvarSlett
  15. Gratulerer med finaleplass! Fint friminutt og nyt resten av ferien!
    :)

    SvarSlett
  16. grattis så masse med finaleplassen....
    klem

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye! Herlig bilde
    og sikkert en herlig ferie!
    klem Hege

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...