beatehemsborg

søndag 7. oktober 2012

Velkommen inn på Loppas rom



10 kommentarer:

  1. Nå har jeg kosa meg og sett på den fine filmen fra Lottes rom. :) Så koselig det er der. Jeg skjønner godt at det er artigere å leke enn å rydde. :) Flotte bilder du har satt sammen, Beate. Ble også ordentlig sulten av å se bildet under. Må lage noe godt i kveld. :)

    SvarSlett
  2. Heilt enig med Lotte, mykje kjekkare å rote... :) Vakker jente, nydeleg rom og flink mamma!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  3. Å for eit koselig innleg :) Loppa har eit kjempe fint rom, og leker er ikkje rot seier mi mor til meg. Så då kan vel Loppa drøya ryddinga litt ;-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. For et hærlig jenterom! Og ei skjønn jente :)
    Jenta mi ville også ha et slikt fint rom sa hun, når hun fikks se dette ;)

    SvarSlett
  5. For et herlig rot!:) og deilig bakgrunnsmusikk! Hvem har sangen?

    SvarSlett
    Svar
    1. :) ja, ikke sant låta et nydelig! Det er min absolutte favoritt om dagen: bon iver "beach baby"

      Slett
  6. hihi! *smiler*

    Fin start på uken ønskes deg.
    Her er det en liten uke igjen før kofferten pakkes og vi flyr til andre siden av atlanteren.

    klem

    SvarSlett
  7. Hei.

    Så utrolig artig video. Skikkelig fin omvisning. Og loppa er jo supersøt.
    Takk for titten. Ille bra. Knis...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  8. Herlige bilder av et vakkert rom og liten skjønn prinsesse.
    Forstår godt at hun mye heller vil leke enn å rydde.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  9. For en flott måte å vise oss det nydelige og herlige rommet til Loppa! :)

    Ønsker deg en fin ny uke! :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...