beatehemsborg

lørdag 17. november 2012





I dag har Loppa og jeg vært på sjåpping...
Første julegave er i hus! Ikke så verst til å være meg!
 
Loppa har også handlet litt småtteri.
Til sin store glede fant hun sjokolade på Kremmerhuset.
 
 

 (søteste sølvskoene, fra h&m)
(btw: kunne ønske jeg var like snerten i tights som loppa)

Loppa var fasinert av juletingene som har kommet frem i mange butikker nå. Jeg synes kanskje det er i tidligste laget, men jeg må si at jeg  fikk litt julestemning av dette vakre bordet som var dekket i butikken Feel. Lekre farger og en herlig blanding av materialer... Etasjefatet med hjerter ble forresten med meg hjem. Dette har jeg kikket på mange ganger, og da jeg så at det var på tilbud til 199,- i dag jublet jeg litt (inni meg da...)


(fra butikken feel, på brotorvet)
 
 
Nå har jeg ikke til vane å drasse med meg kamera på shoppingsenter, men akkurat i dag var jeg en tur innom fotobutikken. Litt smårusk på linsa og jeg er så redd for å ødelegge. Mannen i butikken anbefalte "luft på boks" for å blåse bort ev. smårusk. Noen som har prøvd det? Eller har dere andre triks??
 
 
 
 
 
 

11 kommentarer:

  1. Ho er så søt den loppa di :) Eg har ikkje vore ute av huset i dag, kun med søppelet og då sprang eg. Her regnar det hundar og kattar, utan stans. Er kjellaren tørr når me legg oss i kveld så er den pretty safe. Ellers såg eg ei venninne som tok seg av juleshoppingen i dag, i sofaen, med varm sjokolade og lovprisa internett... Hmmm, kanskje ein tanke...

    Finaste laurdagskvelden til deg, Beate!

    Klem Eli

    SvarSlett
    Svar
    1. Internett-julegave-shopping er helt gull! Et år handlet vi alle julegaver på nettet, mens vi koste oss i sofaen og drakk rødvin!!

      Slett
  2. Hun er så søt! Og lik mammaen sin :)
    Koselig med shopping sammen da,hvertfall når man finner sjokolade *fnis*
    Er så flott rundt i butikkene nå,har sååå lyst på ALT :p
    Her er 7 julegaver i hus,godt å være i gang,takket være nettshopping :)

    Ha en herlig lørdagskveld! Klem

    SvarSlett
  3. Så utrulig skjønne ho er,søt og ei skjønn lita jente:)
    Kjekkt med litt shopping,alltid masse fint å finne:)
    Ein fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Masse flott!
    Shopping er gøy :)
    Så søt lille loppa di er ;)
    Ønsker deg en riktig god helg videre ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. HEI,
    - VET DU, TAKKET VÆRE DEG FIKK JEG MIN ADVENTSKALENDER/KOPPHOLDER! KJEMPEGLAD.
    KAN DU SENDE MEG ADRESSEN DIN PÅ MAIL SÅ SENDER JEG DEG EN LITEN HILSEN SOM TAKK FOR GOD HJELP.
    TUSEN TAKK....
    HILSEN TOVE

    SvarSlett
  6. Så herlig frøken. Jeg skulle gjerne pyntet huset i dag jeg, men får vente til 1. Desemeber vel ;) hehe....

    SvarSlett
  7. Så fin hun er,Beate!! Blir stor!
    Jeg er i superrute før jul jeg..., prøver alltid det. Synes desember lett blir så masete om jeg ikke har kjøpt gaver før advent. Men venter med å pakke inn, DET må gjøres rett før jul med røklese, julemusikk og gløgg!
    Klem ,kos dere

    SvarSlett
  8. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    Luft på boks er genialt, brukt det på kamera og brukt det på tastaturet - very easy!

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  9. Så kos å gå på shopping med ei så søt lita loppe ;0)
    Herlig å være i gang m julegåvene, tenke eg!!!
    Er er i flyttemodus, så i år vert d julegåver i hu og hast, for min del...
    Kanskje eg burde prøvd meg på nettshopping denne jula... ;0)

    God søndag!

    Klem ib

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...