beatehemsborg

søndag 1. desember 2013

Prikkete og fargerikt...


 
I dag byr jeg på noen bilder fra 5-års feiringen til Loppa...
 



Vi pyntet spisestuen i Pippi-stil.
Masse herlige farger i en salig blanding.
 


 
OG det ble Pippi-kake ja!
 



En helt enkel variant da...
Vanlig bløtkake med litt pippi-stæsj på toppen!
 



Også har jeg kranglet meg frem til noen cake-pops...
Makan til styr! Jeg har helt klart ikke dreisen på sjokolade i vannbad.
Det ser mest ut som om jeg har sparklet på sjokoladen...
MEN de smakte kjempegodt da!
 


Vi pyntet bordet i fargerike saker fra festfabrikken. Popcornbeger, kopper,
tallerkener og ballonger med prikkemønster... Kan man få for mye prikker?
Nei da!!!! Det kan man ikke!
 
I taket pyntet vi med pompoms (fra festfabrikken), mens
vimplene er hjemmelaga. Verdens enkleste variant...
To pakker servietter klippes ut i trekanter og henges på en snor.
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Herlig og fargerikt og nett som Pippi hadde likt det:))
    Gøy med masse farger!

    SvarSlett
  2. Intet mindre enn helt fantastisk!!!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Herrrlighet dette er bare til å bli GLAD av altså..og den pippikaka...heeelt fantastisk!
    Beate, jeg sier det igjen.. DU ER SUPERFLINK:)

    SvarSlett
  4. Herlig og inspirerende. Digger pippikaka, og grattis med burdagsbarnet;) tipper hun ble superfornøyd! Flink er du!

    SvarSlett
  5. Så fargerikt, gøyalt og flott! :) Tenker bursdagsbarnet og gjestene storkoste seg! :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...