beatehemsborg

mandag 31. august 2009

.:Shopping, spa og "champagne" i Gøteborg...:.







I helgen har vi vært på tur med gode venner i Gøteborg. Lenge siden vi har hatt en voksentur uten barn i baksetet gitt... Det var gutta som inviterte oss med på en helg på Hotel Panorama. Vi fikk SPA-behandling, mens de spilte golf (Hm, lure typer!) Vi fikk ansikts og hodemassasje. Det var nydelig! Kan anbefales. Etterpå fikk vi sminkeveiledning og så ble vi selvfølgelig sminket. (Hotellet vårt hadde egen flott spa-avdeling.) Damene rakk en liten svipp til et handlesenter før Liseberg sto for tur. Jeg ble "lurt" opp i Balder (klikk her så får dere se denne berg og dalbanen live... ikke vi som filmer altså, jeg hadde nok med å overleve...). Det er den stooooore berg og dalbanen som er laget i treverk. Det er det veeeeeeerste jeg har vært med på! Men jeg var rimelig stolt etterpå!
På søndag fikk jeg shoppet litt mer. (takk og lov for søndagsåpent i Sverige) Var på Freeport og besøkte butikken Hemma. Fikk handlet masse her. Så var det hjem til barna som var sårt savnet etter en laaaang tur hjem. (føltes i allefall sånn) Vi måtte stå over to turer med Bastø ferja... Det tok en ekstra time!
Borte bra, men hjemme best!

8 kommentarer:

  1. He-he,godt å høre at det er flere enn meg som er stolt over å ha kjørt Balder..ALDri mer sier nå jeg..Høres ut som en deilig helg,med både spa og shopping:o)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Skjønner du har hatt en herlig helg med alt som gjør livet herlig:-)
    Fin-fin uke til deg.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  3. Wow.. ser ut til at du har hatt ein real shoppingrunde der! Mykje fint!
    :o)

    SvarSlett
  4. Her var det mye lekkert ja!!
    Regner med dere har hatt en strålende helg, fylt av velvære og kos!!
    Skulle ønske det var meg som hadde vært på SPA;)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koseleg kommentar hos meg!
    Du har ein superfin blogg:) Her skal eg innom meir:)
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  6. Oj,her er det noen som har kost seg...såååmasse fint!!

    SvarSlett
  7. Så flott blogg du har! Sitter her og koser meg med alt det fine du har lagt ut. Skal si du var heldig med det skapet. Det var jo bare helt skjønt!! Falt veldig for åpningsbildet ditt, så rolig og dempet i fargene.

    Jeg linker til deg! Hit MÅ jeg komme ofte innom. :)

    SvarSlett
  8. I was very happy to find this page. I want to to thank you for ones time due to this wonderful read!

    ! I definitely liked every bit of it and i also have you saved as a favorite to check out new
    information on your blog.

    Look into my web blog - ハミルトン 時計

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...