beatehemsborg

søndag 22. november 2009


HURRA!! Plutselig er vi halvveis i julegavehandelen... På torsdag var nemlig jeg og min mann på julegaveshopping sammen........... På kort tid rakk vi gjennom mange butikker og fant mange fine tilbud! Det var ingen køer og ingen stressa butikkansatte som ødela handlelysten vår heller! Det var en fin, rolig stemning... faktisk med tente lys og Eivind Hellstrøm ved vår side! Ja vi var faktisk ferdig med halvparten av julegavene innen Hellstøm hadde lært tyrkerne å lage tyrkisk mat!!

Jepp, vi shoppet mens barna sov - ikke hadde vi behov for barnevakt heller! Lenge leve nettshopping!

Klart jeg skal ut i butikkene for å føle litt på julestemningen- og julestresset... Men da slipper jeg kanskje unna med kun en tur... Så kan jeg bruke min dyrebare fritid (ja, jeg har nettopp begynt å jobbe igjen etter permisjon...og dagene er så altfor korte...) til å skape julestemning i vårt eget lille hus!

De søte HOPE bokstavene er kjøpt på mini-mal, og planen er at jeg skal male de hvite... en gang...

Photobucket

13 kommentarer:

  1. Ja enn at det går ann å få med våre kjære på shopping uten at de blir sure for de hater jo butikker...Lur var du der!!! he he he..
    Hope bokstavene dine var kjempe fine!!
    Må vel inn og kikke der inne!!
    God søndag videre.
    Kom gjerne og bli med på give awayen på siden min.
    klæm Linda

    SvarSlett
  2. Så deilig :-) Jeg elsker nettshopping- spesielt når det er vanskelig å få tak i sånne ting jeg liker her nede (les; bra interiør) - stakkar visakortet mitt ...

    Ha en vakker søndag:)

    SvarSlett
  3. hehe.. Netthandel er virkelig et fantastisk virkemiddel! ;)
    Selv er jeg også tilnærmet ferdig nå.. En kjapp tur på torsdagskvelden, og 5-6 gaver var ferdige.. Effektivitet er viktig :)

    Kos dere på en søndag

    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Ja visst er det smart, jeg har gjort detsamme selv. Hater å gå i butikker når det er mye folk. Så slipper man jo å bære tunge poser óg, bare å hente på posten.

    Njut dagen,
    Emma

    SvarSlett
  5. Nettshopping kan være ganske så avslappende, ja :) Og så fine bokstaver!

    Tenkte faktisk på deg da jeg stod der med kassen på kjøkkenet, skal du vite :) Vet jo at du har noen sånne på benken din.

    Kos deg videre i kveld :) Klem

    SvarSlett
  6. Så morsomt innlegg! :D Nettjulegaveshopping har jeg også gjort i år! Blir jo spennende å se om jeg klarer å gi tingene fra meg når de kommer i posten, da... Hehe!

    Håper du koser deg med søndag!
    Ønsker deg en fin start på ny uke i morgen!
    Klem!

    SvarSlett
  7. Jag håller med. Tack och lov för nätshopping!
    :-)Ska dock ut en liten tur på stan imorgon för att kolla några julklappar... Hoppas att du haft en fin helg, Beate! Njut söndagskvällen! Kram Alexandra

    SvarSlett
  8. Enig med deg :o) nettshopping er tingen... veldig kjekt syns jeg da jeg bor på en liten plass og ikke helt det store utvalget! og jeg syns det er desto koseligere å rusle rundt i butikkene nærmere jul, ikke noe stress- bare kos og nyte inntrykkene...
    Tusen takk for kommentar inne hos meg :o) skiltene dine er nydelige og jeg kommer tilbake litt senere og bestiller. Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Så lurt!! Jeg har også fått gjort unna en del av julegavene allerede, herlig!
    Flotte bokstaver - du merker nok at du har begynnt å jobbe igjen i forhold til hva du får tid til..
    Ha en fortsatt fin søndagkveld!
    Kjersti

    SvarSlett
  10. Hehe, der lurte jeg et øyeblikk! :P

    Takk for utfordringen du sendte til meg litt lenger ned her, kjære du, jeg har ikke glemt den, bare ikke kommet så langt enda! :)

    SvarSlett
  11. Så koselig blogg. Fant deg på en liten bloggerunde:)
    Kommer igjen...

    SÅ genialt med juleshoppingen. Må nesten få si gratulerer. Mitt mål er også å slippe unna lange dager på shopping. Skal heller kose meg litt med innpakningen:)

    SvarSlett
  12. Hei Beate!
    Det hørtes ut som en super-behagelig måte å handle julegaver på! Jeg kan ikke si vi er kommet like langt i handelen her hjemme. Målet er alltid å ikke skulle måtte gå på pakkejakt de to siste ukene, men jeg vet jammen meg ikke om vi har nådd det målet noen gang..
    Bokstavene var kjemefine, bokstavgal som jeg er.
    De blir sikkert ekstra fine hvite.
    Ha en fin kveld og ettermiddag!Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  13. Gratulerer! Da har du virkelig kommet langt, imponerende.... Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...