beatehemsborg

mandag 12. juli 2010

Jepp, jeg fortsetter min hyllest til dansk design...
I dag har jeg lyst til å vise frem en skjønn porselen-ring laget av Anne Black.
Jeg kunne lett gått bananas i kolleksjonen hennes!
Ringen kjøpte jeg i en fantastisk fin interiørbutikk som heter Living.
(ligger i Ålborg)
Takk til Susi for godt tips!


Har fått dilla på å bruke brushes i photoshop om dagen!
Ser du den søte sommerfuglen jeg har lagt på bildet?
Jeg fant en side på nettet hvor jeg kunne fråtse i herlige brushes. ( for free!)
Link ligger i høyre kolonne.

Nyt dagen!

Klem

Photobucket

7 kommentarer:

  1. Hei :))

    Den var lekker ♥ Og super flotte bilder , fint med stener og blomster :)) Så fint du har det hjemme!!!! Likte stilen din kjempegodt :)

    Ha en fin sommer videre ♥

    Klem klem :))

    SvarSlett
  2. Hei!
    Håper du har en fin sommer!! Kjekt å være tilbake! :D Så søt ringen din var! Danskene kan dette med design ja.

    Jeg har hatt en skikkelig photoshop periode nå i det siste. Er så gøy! Begynt å prøve meg på digital scrapping også. Det er skikkelig gøy. Men skulle lastet ned noen nye fonter. Har du noen bra tips. Syns å huske at du bruker en sånn fin til de tingene du har laget?!

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Den nye headeren din er så fantastisk fin! Deilige farger! Blir helt glad jeg. :) Skulle likt og vært flink i Photoshop jeg også. Det gjelder vel bare å prøve seg fram litt.

    Og helt enig, dansk design, det kan vi like. :)

    SvarSlett
  4. så fin:)
    takk for flott tips til photoshop.har lastet ned og lagt inn mange jeg nå,men lurer litt på hvordan du får annen farge på sommerfuglen/motivet i brushen din?har prøvd å bytte farge,men den blir fortsatt bare grå.håper på svar.klem:)

    SvarSlett
  5. ang. farge på brushes...
    før jeg setter inn brushes endrer jeg fargen.
    jeg har elements 8.0 og har to små firkanter nederst til venstre. når jeg setter inn brushes kommer det i den fargen jeg har valgt.
    håper du får det til

    klem

    SvarSlett
  6. Åååå!! Eg får så lyst å reise til Danmark når eg ser alt det flotte du har kjøpt deg! Danskane kan å designe:)) Eg visste ikkje at IB Laursen laga kle!! Eg liker alt med det merket, og heilt sikkert kledene og!:)
    Ha ein fin kveld, og takk for kosleg helsing:)
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Flott header!! Søt ring, ja jeg kunne tenke meg noen kopper og fat fra anne black!!

    Ha en riktig god sommer, klem fra Cecilia

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...