beatehemsborg

tirsdag 20. juli 2010

.:Kaspers rom:.


Kasper har fått seg nytt rom!
Og ikke minst: ny seng med et lite kryp-inn under. (kjøpt på Bohus)
Kjekt når det kommer overnattingsgjester!
I følge sjefen selv ble det veldig kult!
Nytt sengetøy, hvitt med sorte striper (Diggbart).
Jeg kjøpte et ekstra sengesett og sydde store puter.


Tidsskrift-holderen er kjøpt på Kremmerhuset.
Den skal nok brukes til alt annet enn tidsskrifter tenker jeg.
Her skal det viktige ting oppi, som f.eks DS og pokemon kort...
Klemme-spoten er fra Ikea.



Photobucket

20 kommentarer:

  1. Så fint! Kjempesmart seng! Lillebror skulle også hatt ein makeover på rommet sitt... Snart fem år, og andre behov enn før. Han er STOR no, seier han ;)

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Så stilig stor-gutt-rom! Tenker han er fornøyd. :) Liker så godt måten du har klart å få det tøft uten å bikke helt over med superhelter, flammer og glorete farger.
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld. :)

    SvarSlett
  3. Hei.

    Kjempefint. Enkelt og praktisk. Skulle ønske vi kunne hatt en sånn seng på rommet til 7 (snart 8) åringen. Men smale rom med stråtak er ikke idéelt her hos oss.

    Det er vel nesten mer stas å ligge under enn i selve senga.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Kjempe stilig gutterom. Skjønner godt han er fornøyd.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. For et stilig gutterom! Heldig han er!

    Han en fin kveld!
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Flott seng! KJekt med noen smarte løsninger:)
    Ha en finfin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  7. så koselig rom Kasper har...

    godt man kan lage smarte løsninger..

    klemmer =)

    SvarSlett
  8. Super-fin seng!! Smart med ekstra plass under:) Tøffe detaljer!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  9. Herlig ♥ Likte den bladholderen fra Kremmerhuset!!!
    Extra plass trenger en alltid :))

    Klem klem :))

    SvarSlett
  10. Ah, der går det vel an for en gutt å trives ja, så stilig! :D

    SvarSlett
  11. Så fin ny seng:) Fine detaljer som ALLTID!!!:)
    Klemmer

    SvarSlett
  12. Hei!

    Sååå mange fine bilder du viser! Her ble jeg sittende og nyte en GOD stund. Legger meg til som følger jeg, håper det er greit!

    Velkommen inn til meg. Hilsen Elisabeth.

    SvarSlett
  13. Så fint rom!!:) Her vil han nok like seg! Såg på den magasinholderen på Kremmerhuset idag, no angra eg på at eg ikkje kjøpte de..jaja;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Knallfint gutterom!!
    Veldig kjekk seng han har fått seg, syns den var akkurat passe høy:) Tror at alle barn elsker senger som de kan klatre litt for å komme opp i.
    Veldig flott utekjøkken i innlegget nedenfor også:) Du er flink!!
    Ha en fortsatt fin sommer:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  15. En slik seng hadde størstemann her også en gang, den var kjempesmart ;)
    Og i dag var jeg og kikket på de tidsskriftsamlerne jeg også,men klarte ikke å overbevise meg selv om at jeg hadde bruk for en...

    SvarSlett
  16. Den senga er superkul ja. Akkuratt passe stor/høy.
    Og så stilig sengetøy, og med matchende store puter.
    Kult! (For det er vel ikke lekkert på et gutterom? ;))

    Hilsen NinaB

    SvarSlett
  17. Så lurt med et eget krypinn under sengen, sikkert spennende for rommets eier også.
    En egen liten hule.

    Mvh Mimmi-Leone

    SvarSlett
  18. Så stilig! Tipper den senga med krypinnet under er en stor suksess til en gutt i sin beste alder!

    Klem, camilla jin

    SvarSlett
  19. Så lurt med tiddskiftholderen - denne tror jeg vi må se litt nærmere på! Kjempesøtt rom, takk for inspirasjonen!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...