beatehemsborg

torsdag 23. desember 2010

den skjønneste juletrepynten....

(Rammer fra Miljøgården, kjøpt på Hegges Blomster i Langesund)

I kveld skal juletreet pyntes og jeg har gjort klar
den skjønneste juletrepynten av de alle!!
Nemlig rammer med bilder av barna våre...


Disse rammene fra Miljøgården er til å henge på treet og de er bare sååå søte!
Bildene inni har jeg redigert i photoscape, slik at de ser litt vintage-aktige ut...


Ønsker dere alle en herlig lillejulaften!

Photobucket

10 kommentarer:

  1. Kjempe nydelig. Virkelig unik pynt :0)

    SvarSlett
  2. Unikt og nydelig var dette! Så søte de rammene med ungene er. :) Søtt på treet.

    Flotte bilder under også. Likte så godt julegodtene, så sjarmerende med rødt og sink. Likte også veldig godt koppene med sviblene, kjempetips! :) God jul, og velkommen innom Ingeborgstua, på film. ;)

    SvarSlett
  3. Så fine rammer.. og så koselig med bilder av ungene...

    kos dere masse.

    Ønsker deg og dine en fin og fredfull julehelg..

    klemmer 0))

    SvarSlett
  4. Koselig juletrepynt:)
    Kos dere masse imorgen.
    God Jul, klem

    SvarSlett
  5. For en strålende idé! Kjempefin juletrepynt. :) GOD JUL!

    SvarSlett
  6. Herlige rammer med skjønne barn
    God Jul til deg og dine
    Klem M

    SvarSlett
  7. Hei Beate
    Ønsker deg også en riktig God Jul ♥ koselig å følge deg og bloggen din, masse flotte innlegg og inspirasjon her hos deg :) Nydelige rammer du har kjøpt deg... Gleder meg til å følge deg videre i 2011 – Ha en flott kveld og nyt juledagene, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Så nydelig julepynt!

    Ønsker deg og dine riktig god jul!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  9. Vakkert! :o)

    Jeg ønsker deg og dine en riktig God Jul!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  10. Så vakkert, Beate:)
    Og gratulerer med nok en reportasje, så gøy!!!

    Jeg ønsker deg og familien din en koselig
    julefeiring i morgen, og en fin romjulstid:)

    God klem fra meg♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...