beatehemsborg

mandag 28. februar 2011

mer baking...



ja, mye tyder på det!
for snart flytter det inn en vakker,
kremhvit kitchen aid på kjøkkenet mitt!

sunne oppskrifter på cupcakes tas i mot med takk... hi, hi...

*
slikkepotter fra rice, kjøpt hos danske nordhjem
liten skål fra ib laursen, kjøpt på blomsterbutikken på stathelle (brotorvet)
krukke med hjertelokk fra udesen danmark (?), kjøpt på catwalk (langesund)
muffinsformer fra greengate og rice, kjøpt hos newenglandstyle og mini-mal

*


Photobucket

13 kommentarer:

  1. Heldiggrisen!
    Jeg har bake dilla! men ikke på sunne cupcakes-desverre! ;-)

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Har ikke besøkt bloggen din før, men her var det mye fint. Denne må jeg følge videre :)

    Kristine :)

    SvarSlett
  3. Ja, da blir det nok full fres på bakinga hos dere. :) Lekre farger på slikkepottene. Fint bilde!

    Falt for den nydelige, gamle piketitteren din. Virkelig luksus. :) Den body lotionen hørtes veldig bra ut.

    Artig at du også blir med i Sanselig Sommer!

    SvarSlett
  4. : ) kjøpte min via nett og sparte over 2000,- i forhold til butikkene her..

    Prøv boken 1 røre-100 muffins.. masse herlige variasjoner i den..

    SvarSlett
  5. Heldiggris! :-) Kult bilde!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  6. Heldige DU..

    den er jo såå lekker at den må stå fremme hele tiden..
    jeg har kenwood, prsktidk men stygg , så den blir gjemt vekk hele tiden..

    he he...

    Ha en fantastisk uke..

    Klem Birte

    SvarSlett
  7. Supermisunnelig! Kitchen Aid er så fin!!

    SvarSlett
  8. Må si jeg ble bra misunnelig nå ja... Jeg har også sååååå lyst på.
    Kan tro du gleder deg til bakinga da ja. Hadde jeg helt klart gjort også ;0)

    Klem Jane.

    SvarSlett
  9. Nydelige loppa under her! Har store problemer med å få bollerinaen min til å beholde strikk og klemmer i håret. Går somregel 12 sek, så er det borte vekk.

    Åh, ønsker meg rosa slikkepott, og rosa kitchen aid jeg da :)

    SvarSlett
  10. Hei Beate :) Neste gang du er innom mini-mal, så kan du få med et lite oppskriftshefte som var i forbindelse med rosa sløyfe aksjonen :)
    sunne cupcakes :)
    mvh mini-mal-mette

    SvarSlett
  11. Så stas ! Ser frem til mangen inspirerende oppskrifter da :D

    SvarSlett
  12. Hei Beate
    Heldige deg som snart får en kitchen aid på kjøkkenet!!! Ønsker meg en slik jeg også!!! Og så nydelig sminkebord du har ღ herlig gammelt og slitt… Og gratulerer med bildene dine som kommer i boka til Sanselig sommer :) kjempespennende… Ønsker deg en flott tirsdag og uke som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...