beatehemsborg

onsdag 4. mai 2011


Jammen går eplabutikken min så det suser om dagen...
På kveldene gjøres kjøkkenet om til verksted,
og beatedesign sendes rundt i hele norge!
Det er morro!!

Fra 1. juni tar jeg sommerferie,
og vier sommerkveldene til helt andre aktiviteter.
(ja, kjære... jeg skal golfe litt med deg!)
Har du lyst til å bestille et skilt før sommeren
må altså bestillingen være sendt til meg før 1.juni...

Ønsker nye følgere og likere på facebook-siden
min velkommen! Jeg blir så glad når jeg ser nye fjes!
(og gamle også selvfølgelig...hi,hi) 

Photobucket

7 kommentarer:

  1. Gleder meg til mitt nye skilt kommer. Du er kjempeflink!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hei.

    Jeg elsker skiltet jeg bestilte av deg i fjor. Har fått mye skryt for det og har gitt beskjed at de bare må si fra hvis de vil ha.

    Lykke til med epla.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Så gøy at det går bra! Skal inn og kikke på butikken din :)
    Ha en fin kveld videre :))

    SvarSlett
  4. Så mange fine skilt du lager!! Skjønner godt at butikken går så det suser ;)

    Silje

    SvarSlett
  5. Så gøy! De skiltene er bare sååå fine! "Alle" synes vårt er fint og lurer på hvor det er kjøpt:)

    SvarSlett
  6. No har eg drista meg til mitt første kjøp på epla og har bestilt eit skilt hos deg, dei var kjempe fine :) Gleder meg til å motta i posten og henge opp! Kjekk blogg du har.

    Ha det godt! Klem Eli

    SvarSlett
  7. Virkelig inspirerende blogg du har, herlig innhold og NYDELIGE bilder!

    Så gøy at Epla butikken går bra! :))

    Takk for inspirasjonen du deler!

    God helg!
    Beate

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...