beatehemsborg

mandag 1. august 2011



Nå er bedet foran verandaen ferdig!
I går plantet jeg lavendel, og jeg håper de små tustene etterhvert vokser seg stooore...



Bed og gressplen er nå rammet inn med granittblokker.
Et rent og enkelt uttrykk... Akkurat slik jeg hadde håpet på!


Nå nyter jeg de siste solstrålene (les: flytter meg lenger og lenger ut mot gresset)
To nye interiørblader er kveldskosen min!


Begynt å jobbe igjen?

Det har jeg...
Puh - heldigvis kan jeg oppholde meg ute hele dagen!

Nyt kvelden folkens!
Photobucket

8 kommentarer:

  1. Her nyter jeg ennå noen dager med ferie, men sommeren har uteblitt i alle de ukene vi har feriert på hytta..helt utrolig!!'
    Så kjempeflott ut hos deg, og praktisk og dekorativt med et skikkelig skille mellom bed og plen!
    klemmings;)

    SvarSlett
  2. Så koselig det var der! Vi nyter dagene på Rognstranda, sååå fornøyd med ferieværet!

    Klem

    SvarSlett
  3. Flott i bedet, lavendelen kommer til å bli stor. Det er den her nå. Plantet ut i mai. Flott den krakken din, herlig stil også ute hos deg. :)

    Jeg begynte å jobbe i dag, veldig rolig og stille dag. :) Jobber på sfo, var kun 5 stk der i dag. :)

    SvarSlett
  4. kjempekoselig bed du har fått:)

    ja her er det jobb igjen!
    nytt år og nye muligheter:)

    fin ukestart til deg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Kjempefin uteplass. Og herleg med lavendel då! Det skal eg og ha i hagen, når den ein gong er ferdig...;) Flotte innlegg frå hytteferien din! Nydelege bilder! Eg har endå ei veke med ferie. Digg!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Heisann.
    Kjempefint med kantstein, blir så ryddig og pent da.
    Lavrndel lukter jo bare så herlig.
    Deilig med sommer, sol og masse vakre blomster rundt om kring, det må bare nytes :o)
    Ønsker deg en flott uke

    SvarSlett
  7. what a beautiful blog. so happy to found you and follow along.
    hanlie

    SvarSlett
  8. Så fint det har blitt hos dere! En utplass dere garantert kommer til å få mange fine timer på :) Elsker stilen din!

    Klemmer fra Karianne

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...