beatehemsborg

fredag 19. august 2011

noen soveromsdetaljer...

(knaggrekke kjøpt på brotorvets blomsterbutikk, bilde og krans fra mini-mal)

Hurra for fredag og helg!
I dag viser jeg noen detaljer fra soverommet...

En knaggrekke i sink henger på veggen ved siden av sengen min.
Her henges smykker, skjerf og annet dilldall.

(liten kasse kjøpt på brotorvets blomsterbutikk)

En skjønn rose på nattbordet...
... i en  kjekk oppbevaringskasse til å samle småtteri i.

(lampe kjøpt på flust.no)

Etter mitt forrige soveromsinnlegg fikk jeg sp.mål
om den "tingen" lampen min står på.
Den er der kun med det formål:
å heve lampen opp så jeg får leselys.
Foreløpig er nattbordet litt lavt.
Planen er å sette store hjul på det.
Tøft og praktisk!
Boksen lampen står på er en papp-eske som
jeg har kledd med mønsterpapir...

Ønsker deg en fiiiin helg!

klem

Photobucket

11 kommentarer:

  1. Hei:)Super snedig med knaggrekker til accesories:=)God helg til deg:)klem kathrin

    SvarSlett
  2. Er på leit etter en søt knaggerekke selv,til å henge alt stæsjet mitt på ;)
    Mye fint på den blomsterbutikken der nå asså!

    Koselig soverom du har!
    God helg

    SvarSlett
  3. Flotte detaljer du viser fra soverommet. Likte knaggrekken godt. Så herlig butikk du har vært på. Lekker lampe også. :) Og ikke minst; lekre bilder!

    SvarSlett
  4. Lekkert, herlige detaljer du viser ,))
    Nyt helgen!
    Klem klem Anki

    SvarSlett
  5. Fiiiin lampe:-) Å så har jeg nå oppdaget at det er du som lager de vakre skiltene som min venninne fikk i gave fra sin svigerinne. Tror jeg må få et selv også når jeg får bestemt meg for hva som skal stå på det :-)

    SvarSlett
  6. Du er så kreativ du dama! Elsker måten du styler på, har du vurdert å skifte yrke?

    Ha ei framifrå helg, og takk for tips ang. boksen under lampen :) Genialt.

    Klem Eli

    SvarSlett
  7. Kjempefine detaljer fra soverommet. :)
    God helg Beate.
    Klem

    SvarSlett
  8. Nice,nice all over!!
    Fredagsklem♥

    SvarSlett
  9. Hei.

    Elsker sinkknaggrekken din. Ønsker meg knaggene, men de finner jeg ikke løse i sinkfarge.

    Soverommet ditt er helt konge. Kom gjerne med flere bilder. Hva med mannens side?? Hihi... En vekkeklokke og et Vi Menn?? ☺

    Fiiin fredda'...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  10. Lekre bilder - god smak :)

    B I R T E

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...