beatehemsborg

søndag 18. september 2011

lys


I helgen har jeg vasket vinduene i stua.
Herlighet, det var jo nummeret før jeg måtte frem med spett!
Utrolig mye skitt på vinduene (enda de befinner seg under tak)

For anledningen tok jeg ned alle gardinene og
masse herlig lys flommet plutselig inn i stuen.
En liten stund hadde jeg ikke lyst til å henge dem opp igjen....
... helt til mørket kom smygende og det bare virket kaldt og ukoselig.
Så nå er de på plass igjen!

I dag ventes gjester til en liten burssdagsfeiring,
og jeg skal bake litt og driver og planlegger borddekkingen
(som jo er det gøyeste av alt!)

p.s
Tusen takk for alle gratulasjoner på 35 års dagen min i går!!
*smiler*
Photobucket

12 kommentarer:

  1. Så fint! Har sett på slike lampar. Kjempetøffe! Vindusvask står på planen her også, men er vel ein aktivitet eg helst ikkje skal drive med... Men det TRENGS! Vi tok ned gardina i vår, og har vore utan sidan. Men no held vi på å heng opp nye. Fekk inside information på butikken eg var, at gardina eg prøvde kom på halv pris i morgen tidleg ;) Så då står eg klar i døra der!

    Ha ein flott dag saman med dine!

    Klem E

    SvarSlett
  2. Hipp hurra for deg. Huff ja vinduene bør vaskes her og. Verdens værste jobb spør du meg ;)) Nyt søndagen klem ...

    SvarSlett
  3. Så flott stue bilde:) Ja de vinduene er ett kapittel for seg......
    Gratulerer med dagen i går:)

    SvarSlett
  4. SÅ fin blogg du har!! Mycket inspiration här:)

    Milla

    SvarSlett
  5. Ja, du sier noe her - skulle kanskje ha
    vasket vinduene her også, men får ta det
    når formen er litt bedre :) Liker veldig
    godt lampene dine her, så tøff ღ
    Koselig og gøy å dekorere spisebord,
    håper vi får se bilder? - kos deg masse
    og ha en fortsatt super dag, stor klem
    fra Mette

    SvarSlett
  6. hei.
    så nydelige bilder, deilig å få vasket vindu, ja de blir fort møkkete,
    gratulere med dagen å kos deg masse i dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde Beate! Du har det så fint ;o)))
    Enig at det kan være fint og rent uten gardiner...men o-så ukoselig om kvelden!! :-O

    Gratulerer med de 35 også
    unge dame ;o))))

    Klemmer Elisabeth ;)

    SvarSlett
  8. Jeg har i perioder kjørt gardinfritt selv, for man blir så glad når lyset er der...men når mørket faller på er det godt å gjemme seg litt;)
    Kos deg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Litt av en herlig blogg jeg nettopp fant! Mye fint, og nye ide`er, og litt dårlig samvittighet her for mine vinduer trenger virkelig en vask! ;)

    SvarSlett
  10. ...fantastiske lampe!
    DIGGER..

    Elsker den industrielle følelsen!

    Takk for inspirasjon :)

    -Ida Susanne

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med gårsdagen....håper feiringen ble flott :)

    Ha en flott søndagskveld :)

    SvarSlett
  12. Nydelig og stilig stue!! =) Slik kunne jeg også tenke meg :) Kan jeg spørre hvor bildet på veggen er fra? Det litt rustikke bildet på veggen rett frem i bildet..

    Ha en flott kveld =)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...