beatehemsborg

søndag 23. oktober 2011

(Serveringsbrett kjøpt på Hegges Blomster i Langesund)


Bordpynten fra jentefesten på fredag har fått stå i helgen.
Men i dag har jeg samlet alt på et brett. Akkurat slik jeg liker det!
Dekorativt, samtidig som det er veldig enkelt å flytte på!

Nå skal Loppa og jeg nemlig legge puslespill på bordet,
og da kan vi jo ikke ha rose-vaser all over!
Hun har blitt en racer på puslespill,
så nå skal vi prøve oss på et stort et!

Vi venter sååååååå på gutta våre.
De har vært i Liverpool i helgen,
og de kommer hjem i kveld!!!
(med litt masse liverpool supporter stash 
og kanskje en liten pose fra Cath Kidston til jentene??)

Ønsker dere en herlig søndag!
P.S:Tusen takk for koselige tilbakemld i forrige innlegg!!

Photobucket

14 kommentarer:

  1. Et rustikt og flott bilde! Herlig den veggen i bakgrunnen, flott med den svarte lampa, og brettet som matcher det hele. :)

    SvarSlett
  2. Så vakkert bilde! Digger mursteinsveggen i bakgrunnen! :)

    Fortsatt fin helg!

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. ..dette bildet likte jeg :o) det var noe med fargene - og bakgrunnen som passet hverandre perfekt.

    Søndagsklem.

    SvarSlett
  4. Heia-så artig med reportasje i Allers-det må jeg lese-syns faktisk det bladet et blitt et flott blad å lese!Du har det så fint og tar så flotte bilder.Heldige deg med pakke fra London-Cath Kidston har såååå mye lekkert.Nettopp kjøpt årsplanlegger for 2012 fra dem-sååå fin.Kos deg med søndag med Lotta,pakke og guttan dine💗klem

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin den veggen din er, skulle gjerne hatt noe ligneden her. Gøy at du er i Allers -har ikke lest det, men må kanskje gjøre det:)

    Ha en fin "pusle -søndag"

    Hilsen Sofie

    SvarSlett
  6. Så fint det ble og samle de på brette ♥
    Og så kos med pusslekveld;)
    Husker mine var veldig glade i det da de var små og;)

    Så deilig og få gutta hjem igjen da, de har nok storkost seg!!

    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Eg er også tilhenger av å samle alt på eit brett, men det var grådig fint slik du hadde det på jentekvelden også :) Elsker den murveggen dåkas. Og no må eg nok rett og slett kjøpa Allers, for aller første gong... Den reportasjen MÅ eg jo berre få med meg. Kosa dåke med gutta-boys da. Her er det dårlig stemning, Manchester United fekk grisebank av Manchester City i dag... Huff og huff ;)

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Kjempeherlig bilde!! Så flott du har det...FIN ny uke og klem fra meg:)

    SvarSlett
  9. For et lekkert brett, og for et nydelig bilde!!!
    God ny uke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Likte godt lampen din jeg :-)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  11. Hei.

    Veldig koselig å samle på et brett.

    Håper de har hatt en fin Liverpool-tur og at en pose fra CK var med hjem til deg. Da jeg var innom der så var det lite nyheter og endte tomhendt ut.

    Ha en fin ukestart. Jeg skal på møte med noen lokale bloggejenter for å prøve å få til et Østfoldtreff.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  12. Hei søte deg!
    Så koselig at du deltar på denne utfordringen. Herlig bidrag! Elsket rosene, faktisk :)

    Fabelaktig mandag!
    klem

    SvarSlett
  13. Nydelig! Elsker kontrasten mellom det turkise rustikke, det romantiske ved rosene, mot den sorte lampen. Dette var dig for øyet. :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...