beatehemsborg

søndag 13. november 2011

idyll?


... med kaffe og lånt bok...
idyllen varte i ca 1 1/2 minutt

Da klarte jeg å velte koppen med kaffe over
"Lev Vackert" som jeg lånte av min mor i går...
The moment is over og Loppa spiste pepperkakene!

Nå er ny bok bestilt til mor og jeg har plutselig min egen.
(som akkurat nå står til tørk på kjøkkenet)

Ellers har vi gjort litt stas på Pappi i dag.
Han har fått ny genser og deilig frokost.
LOVE YOU


Koppen og skjeen er forresten kjøpt hos Sophies Verden,
som er en nyåpnet kafe på Stathelle. En herlig plass som er sååå
stilig innredet og som oser av herlig stemning! Her kan man kjøpe
påsmurte rundstykker, kaffe i alle varianter, suppe og nydelige kaker!
Også har de et lite hjørne med varer fra rice, madam stoltz m.m

 
Photobucket

9 kommentarer:

  1. Huff og huff, der var du uheldig! Men, hell i uhell, du fikk jo boka da. :) Likte bildet. :)

    SvarSlett
  2. Måtte dra litt på smilebåndet nå.. Akkurat noe jeg kunne sett for meg skje her også.. Idyll som varer gjennomsnittelig 1 1/2 minutt :) Men som Hulda skrev,- du fikk i alle fall en bok da, om enn med litt kaffeflekker..
    Ha en fortsatt idyllisk søndag!

    SvarSlett
  3. Ja er det ikke typisk, når man skal sette seg ned å kose seg.. Liker bloggen din så jeg la meg til som følger=)

    Ha en fin Søndag!

    SvarSlett
  4. Hei.

    Kortvarig idyll. Men når boka tørker igjen så får du ta igjen det tapte.

    Fin kaffekopp, men jeg la merke til asjetten. Åssen asjett er det? Stilig.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Huff da... kortvarig lykke, hihi :))
    men slik er det vel for de fleste,
    alt går ikke slik man har planlagt
    det :)) VELDIG koselige bilder du
    viser i alle fall ღ du er flink og
    til stor inspirasjon for meg ღ Ha
    en fortsatt fin søndag, stor klem
    fra Mette :)

    SvarSlett
  6. Så uheldig da, men så fikk du jo din helt egne bok:) Kommer noe godt ut av alt:) Fin søndag til deg:)

    SvarSlett
  7. Mc: det er egetlig ingen asjett, men en skål til å ha under en blomsterpotte

    SvarSlett
  8. For en nydelig skje! Den var skikkelig søt! ♥

    Aldri så galt at det ikke er godt for noe, nå har du jo en vakker bok! :D "Heldig" med den :)

    LailaKlem

    SvarSlett
  9. Uff da... Men det SER veldig idyllisk ut i allefall ;-) Nydelig bilde! Og...som du skriver...da har du "fått" en utrolig vakker bok - om enn litt våt ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...