beatehemsborg

mandag 12. mars 2012

god jul...

Jula varer helt til påske...
Å nei du, ikke her i huset gitt!
Her er julekakene for lengst spist opp,
og det virker uendelig lenge til neste jul! Heldigvis!

Men midt oppi vårfornemmelsene venter spennende saker
som absolutt har med jula å gjøre!

Jeg er så heldig å får være med i nok en bok av Franciska Munck-Johansen.
Denne gangen er det julebilder tatt av meg som blir den del av
boken som heter "Sanselig jul".
Herlighet, det er gøy å se sine egne biler i en
bok. Jeg gleder meg skikkelig til å se det ferdige resultatet!


(omslaget til boken)

Her kan du lese mer om boken...

Photobucket

13 kommentarer:

  1. Så gøy!!! Tenker nok det blir et kjempefint bilde:)

    SvarSlett
  2. Så gøy Beate! Gleder meg til å se. Det blir nok en helt nydelig bok. :)
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Grattis! Berre superheltar som er med denne gongen... he-he ;) Gjett om eg grugleder meg, merkeleg å glede seg til november no???

    klem,
    e

    SvarSlett
  4. ME TOO!!! Er SÅ stolt og forstår det nesten ikke! Gratulerer så masse,beate.Ikke overrasket (tipet faktisk om deg...fnis)
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer!! Så fantastisk!!
    Du er jo så dyktig på fotografering og styling,
    så jeg er ikke akkurat overrasket =)

    Fine tanker til deg.
    Ane

    SvarSlett
  6. Me too, og jeg gleder meg til jul, hehe:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Så gøy! Jeg var heldig og få bilder med i sommerboka hennes.

    SvarSlett
  8. Wow - ja det må være kjempe kjekt! Gratulerer - gleder meg til å se!!

    SvarSlett
  9. Grattis:) så fortjent. Bloggen din har så mye fint!

    SvarSlett
  10. Så spennende :) Gleder meg til å se jeg også... Den må jeg skrive opp på julegave ønskelisten til jul :) Gratulerer sååååå mye ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  11. Gratulerer :) Gleder meg så til å se det ferdige resultatet. Jeg ble også plukket ut og er veldig spent å å se. Husker ikke hvilke bilder jeg sendte inn engang ;)
    klem Jane

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...