beatehemsborg

lørdag 28. april 2012

coffeetime....



God morgen!

Jeg startet dagen med en deilig kopp kaffe fra vår
kjære Nespresso-maskin.

Jeg er kjempefornøyd med kaffemaskinen, men det
er litt tungvindt å måtte bestille kapsler på nettet eller
reise til Oslo (2,5 t) for å få tak i kapsler.

Det er rart med det...
Plutselig er er det tomt for kapsler i boksen!
Og da skal man jo helst ha nye med en gang...




Derfor ble jeg veldig glad da jeg fant ut at nærmeste
 ICA (på Brotorvet) selger
kompatible kapsler i flere varianter!
Merket heter Espresso, Ethical Coffee Company.

Hurra,
helgen er reddet!


Photobucket

5 kommentarer:

  1. å herlig! jeg har lurt lenge på en slik maskin som gave til min mann for han er den i huset som kan ta bare en kopp hehe men det er så mange forskjellige merker... så har liksom ikke helt peiling på hvilken jeg skal velge. men får vell tenke på det til jul tenker jeg hehe=) ha en fin morgen på ditt nydelige kjøkken!
    klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Takk for supert tips!!! Skal se etter disse i butikken jeg også. Jeg må også bestille kapsler på nettet.

    Ha en god helg, Beate!

    SvarSlett
  3. HAR NESPRESSOMASKIN VI OG... HATT DET I OVER ÅRET OG DEN VAR EN MEGET MEGET GOD INVESTERING!
    BRUKES MASSE MASSE....
    ENIG I DET MED KAPSLENE. DE SOM SELGER MASKINENE BURDE FÅ SELGE KAPSLENE OGSÅ I BUTIKKEN.
    HÅPER NESPRESSO SNART FORSTÅR DET.-))
    GOD HELG,
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  4. Så flott,kjempeflott med ein slik maskin:)Drikker ikkje kaffi eller sån då eg men hadde vært supert å ha til besøk,me har bare ein store kaffimaskin som maler bønner:)
    Ein fine lørdag til deg:)

    SvarSlett
  5. bare husk at om noe går istykker på maskina om du bruker andre kapsler enn nespresso sine, så vil du ikke få dekket reparasjon av nespresso gratis.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...