beatehemsborg

torsdag 21. juni 2012

kjøkkenhjelpen...



Jammen har jeg det greit på kjøkkenet om dagen...
I går skrev jeg om mitt nye, flotte matlagings-stativ til Ipad
og i dag har jeg hatt et levende kokebok-stativ - som faktisk
kom med innspill og spørsmål underveis...




I dag lagde jeg en peanøttdipp som jeg skal ha
med meg på fest i morgen. Ja, jeg kommer ikke bare med
en dipp under armen altså... Til dippen hører det til innbakte scampi.




I dippen er det masse godsaker!
Blandt annet lime ja...



Voila!
Peanøttdipp på thai-vis! Yummi!

Takk for hjelpen lille loppa mi!!




16 kommentarer:

  1. så sødt så sødt :o)Klem Betina

    SvarSlett
  2. Oi, det høres godt ut, kan du ikke legge ut oppskrift?? Søt kjøkkenhjelp :)

    SvarSlett
  3. Hørtes spennende ut!
    Søt kjøkkenhjelp er koselig å ha ;)
    Elsker det når tuppa her vil hjelpe til.
    Nydelig antrekk hun har,hvor er den kjøpt?

    SvarSlett
  4. Herlig kjøkkenhjelp du har:)Flotte bilder:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig med kjøkkenhjelp og fine bilder av nydelig jente:)
    En fin kveld til deg:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Kjempe søte bilder...awww...
    Klem Elisabeth ;)

    SvarSlett
  7. Så stor hun er blitt siden sist jeg så henne. :) Kjempefin bukse hun har på, og så flink hun er til å hjelpe mor. :)

    SvarSlett
  8. Så herlig med hjelp på kjøkkenet - jeg likte spesielt godt det øverste bildet.
    Nydelig jente du har, men et særdæles stilig antrekk :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Så heldig du er som har Loppa!
    Eller er det omvendt, Loppa er heldig som får hjelpe deg på kjøkkenet.
    Uansett, nydelig er hun.

    SvarSlett
  10. Så mange fine bilder du har :) Og slenger meg med og lurer på; Hvor har frøkna klærne sine fra, rett og slett nydelig!!

    Fiin kveld til dere :)

    SvarSlett
  11. Helt nydelige bilder!!!
    Koselig med kjøkkenhjelp altså!! :O)

    SvarSlett
  12. Beautiful pictures again! :)

    SvarSlett
  13. Hælledussen, for en søt kjøkkenhjelp, lille tottelotten med krøll, herlig:)

    Så spennende med peanøttdipp da;)

    SvarSlett
  14. Va härliga bilder, super söta =)

    SvarSlett
  15. til dere som lurer på hvor buksedressen til loppa er fra:
    den er av merket Aya Naya. Den er arvet, så jeg vet desverre ikke hvor den er kjøpt...

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...