beatehemsborg

søndag 18. november 2012

i dag...


 
Fin dag!
 
Foreløpig sitter jeg inne og leser MAISON advent og jul.
WOW, sier jeg bare... dette bladet traff meg veldig. Fine
julepynta hjem og mange gode (og enkle) ideer!
 
Været er fint her i dag, og det kunne ikke passet bedre!!
Jeg skal ta julekortbilder av tre familier i dag, inkludert min egen




 
Hjertefatet er på plass på spisebordet. Gleder meg til å
fylle det med røde saker i desember!
 
 
 
 
 
Ønsker dere en fin-fin søndag!
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Fatet ble flott hos deg,Beate!! Elsker slike stettefat...! Lykke til med fotoshoots,spennende!! Jeg sendte bestilling på kort i går, brukte bildet av guttene på Besseggen i sommer!
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Maisons juleblad har jeg ikke kjøpt enda. Må visst det skjønner jeg. :)
    Håper fotograferingen gikk greit. Jeg har knipset litt bilder av guttene mine i dag. Å få alle tre på et bilde orker jeg ikke begynne på en gang... Takk og lov for bildecollager. ;)

    Nå står ribba i ovnen (husmorpoeng) og vi har skikkelig søndagsstemning.
    God søndag til deg også.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott fat, det var akkurat etter min smak ;) hehe...

    Ha en strålende Søndag :)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder som alltid, søte deg!

    Fortsatt fin kveld!
    Her venter biffwok, men først skal hele familien ut på kveldstur først.

    klemklem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...