beatehemsborg

søndag 4. november 2012

utfordring | kos

(foto: beate hemsborg)
 
 
Med dette bildet er jeg med i november-utfordringen til
norske interiørblogger. Temaet er "KOS" og jeg har
prøvd å samle noen elementer av kos inn i ett bilde...
 
Beates oppskrift på kos:
 
Tid til å nyte en kopp kaffe servert i
en nydelig kopp.
 
Å gjøre litt ekstra ut av det enkle.
(fargerike sugerør og pimpet kneipbrød)
 
Stearinlys i hver krik og krok.
 
Pynte med stasj som jeg finner rett utenfor døren.
 
Aktiviteter ved spisebordet.
(spise, spille, tegne, leke)
 
 
 
 
Jepp, dette er kos for meg...
 
 
 
 
 
 
 
 

13 kommentarer:

  1. Det der kan absolutt være kos for meg også!:-)
    Stilig bidrag! Fint bilde og kul komposisjon!

    Hilsen Marte.

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder og ett bidrag alle kan kjenne seg igjen i :)

    marissblogg.blogspot.no

    SvarSlett
  3. Ja, her var det mye man kan kose seg med. :) Likte godt det rustikke brettet ditt. :)

    SvarSlett
  4. Utrolig flott bidrag. Dette kommer helt sikkert videre, ellers blir jeg forundret.
    Jeg gir deg min stemme med det samme. HIHIHI...

    Hvis ikke dette er kos så vet ikke jeg.

    Lykke til fru Flinkesen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Deilig med kos:)
    Fin stemning i bildet!
    Masse lykke til med utfordringen og
    fin kveld videre:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig bidrag:)

    Kine:)

    SvarSlett
  7. Så herligt bidrag,det såg sikkelig kos,me elsker å kose oss med noko godt og pynte litt rundt oss:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  8. Et bidrag som oser av kos. Lykke til :)

    SvarSlett
  9. For et utrolig flott bidrag, og gratulerer med finaleplass ;) Blir spennnende å se hvem som stikker av med seieren :)

    SvarSlett
  10. Nyydelig bidrag! Jeg får alltid hakeslepp av dine utrolig flotte stilleben! Gratulerer med velfortjent finaleplass:) God helg og god klem til deg.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...