beatehemsborg

tirsdag 5. februar 2013

 (kjøpt på hegges blomster i langesund)

 
Denne potten (lykten?) ropte på meg da jeg var innom den lokale
blomsterbutikken i dag. Med en gang jeg så den slo det meg 
at den ville være fin med noen slike småtasser oppi...
...og det hadde jeg jammen helt rett i!
*LOVE*
 




Mye brunt i spisestuekroken - som vanlig...
Tenk at bombay-bokhyllen fremdeles står og gliser i stuen!
Jeg er glad for at jeg ikke har gjort noe med den...
Det er deilig med noe tungt og mørkt som myker opp det lyse.
 
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. HEI,
    enig, kontraster er bra. IKKE ALT TRENGER VÆRE HVITT.
    og den krukken var jo helt midt i prikk for vårens spirer.

    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Me like!

    Fin tirsdag, søte du!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Oh yes! Eg elsker slike små-tasser, det kribler i vårfølelsen når eg ser slike bilder :-) Bombay ja... Me har fortsatt ein kommode og eit dobbelt vitrineskap i Bombay, synest dei er fine eg. Dei gir varme til interiøret, og eg er glad i dei. Faktisk så har me ei kiste og ein skjenk i Bombay også - muligens nokon tok litt av på Bombay på eit tidspunkt...

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. simply love your amazing blog!!!
    V.
    www.vane-shabbyshopper.blogspot.it

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...