beatehemsborg

tirsdag 12. februar 2013

gul lykke

 
 
 
gul
mumikopp
diggbar
 
 

14 kommentarer:

  1. Nydelig bilde:))

    SvarSlett
  2. Coffee and cinnamon I love. What is moomin? Don't understand! Hug Barbara

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Barbara!
      Sorry you didn't understand
      Take a look at this website...
      http://www.moomin.com
      The cup on my picture has a moomin- drawing called "little My

      Slett
  3. Wonderful blog with beautiful pictures!

    SvarSlett
  4. I agree! And the cup is fantastic!

    SvarSlett
  5. elsker kjøkkenet ditt og kruset er "underbart".
    klem TOVE

    SvarSlett
  6. De koppene er så søte:) De samler jeg på når jeg gir blod, fornuftig premie;)
    Charlotte

    SvarSlett
  7. Kult bilde og digger de koppene :)
    Klem,anette

    SvarSlett
  8. Herlig bilde!!
    Totalt diggbar!! ;0)

    Klem

    SvarSlett
  9. herlig blogg! Jeg er ny leser, og bladd meg langt bakover i tid. du er inspirerende!
    kan jeg spørre om hva slags skrift/font det er du bruker på dette bildet her?=)

    SvarSlett
  10. :) hvis du tenker på løkkeskriften så er det ikke noen font, men såkalte brushes. det er ferdige ord som jeg har kjøpt på nettet og som jeg legger oppå bildet i redigeringsprogrammet.

    SvarSlett
  11. w2r62g8p95 u4r60q0q25 u2k73t1q01 h6f03h3g31 k9c85x9b37 g2n42p8t89

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...