beatehemsborg

søndag 28. april 2013

i boks...



Jeg har blitt inspirert av "rammealvor" sitt bilde på instagram. Hun
hadde kledd hermetikkbokser med papir, og jeg fikk lyst til å prøve
selv. Jeg har brukt gavepapir som jeg har kjøpt på Coop Extra.
 
 

 
Oppi boksen står det nå noen kvaster med basilikum
(som jeg har høstet fra vinduskarmen) Basilikum er
kjempegodt på toppen av et knekkis eller en brødskive!




Til lunsjen i dag flottet jeg med litt ekstra fine isbiter med bær i.
Isbitene har jeg laget i hjerte og stjerneformer
(egentlig til å forme egg i, fra festfabrikken.no)
 



Isbit fylt med deilige blåbær som daler ned i
bunnen av glasset når isen smelter...
 

(asjett fra kremmerhuset, sugerør fra festfabrikken.no)




 
Ønsker dere alle en fin-fin søndag!



12 kommentarer:

  1. Så fine bilder!!!!
    Artig gjennbruk!!

    Fin søndag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig det ble med papiret rundt boksen. Et friskt og fint papir som passet så godt til krydderurten du har i boksen. Lekkert på bildene! Fint ishjerte. Prikken over i-en. :)

    SvarSlett
  3. Du tar de vakreste bilder! hvordan får du det til?

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett
  4. Herlige bilder :)
    Du er virkelig flink til å knipse, og jeg heier på deg angående kokebokdrømmen, hihi!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint det ble med det søte papiret rundt boksen!!:)
    Lekre isbiter med blåbær i:)
    Du tar så utrolig fine bilder:)
    Det er alltid så gøy å komme inn her og bare nyte bildene!!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  6. Vilken fin idé med bär i isbitarna, tusen tack för tipset!

    SvarSlett
  7. Stilig med bær i isbitene,og sunt. Boksene var snedige.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he... Lurer egentlig på hva du mener med "snedige"?? På min dialekt betyr det rare... ;)

      Slett
  8. Så gøy! Utrolig inspirerende bilder, Beate! Og det så digg ut!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  9. Du er så flink!
    Blir alltid så glad av bildene dine- helt herlige :)

    Ønsker deg en flott kveld.

    SvarSlett
  10. Delikate og lekre bilder som alltid <3
    Jeg digger din stil og bildene du tar er så flotte.

    Takk for tipset! :) Gavepapiret var kjempesøtt.
    Jeg vil også prøve å lage isbiter med blåbær i . . Lur idé! ;)

    Ha en kreativ uke <3
    Klem fra Heidi

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...